The Elder Scrolls V: Skyrim

Το κεφάλαιο νούμερο 5 της σειράς The Elder Scrolls είναι στη αγορά ένα μήνα (και μια βδομάδα) και μετά από αρκετή ενασχόληση μαζί του αυτό το review δε μπορεί να το καλύψει. Οπότε θα είναι σύντομο, λακωνικό, περιγραφικό

I am the Dragonborn! Dovahkiin!

H ιστορία του Skyrim έρχεται να μας εξιστορήσει τα γεγονότα 200 χρόνια μετά το Oblivion Crisis σε μια κρύα περιοχή πάνω από το Morrowind. Το Skyrim είναι κάτι σαν τις Σκανδιναβικές χώρες θα έλεγε κανείς, με κύριους κατοίκους του τους Nord. Το ξεκίνημα είναι λίγο πολύ όπως όλα τα προηγούμενα με το χαρακτήρα μας φυλακισμένο που με κάποιο ξεφεύγει από την ποινή του και ξεκινάει το ταξίδι του. Στην προκειμένη ο λόγος που γλιτώνουμε το τσεκούρι του δήμιου είναι ένας δράκος που εμφανίζεται και καταστρέφει το φρούριο που βρισκόμαστε. Το πρόβλημα ποιο είναι όμως; Οι δράκος που μας κάνει τη χάρη υποτίθεται πως έχει εξαφανιστεί μαζί με τους δικούς του πάρα πολλά χρόνια πριν. Μέσα από τα αρχικά quest ανακαλύπτουμε πως ο χαρακτήρας μας είναι ο dovahkiin ο οποίος όντας απόγονος των προηγουμένων που χάθηκαν στη λήθη μαζί με τους δράκους, εμφανίστηκε και πάλι μαζί τους. Ο dragonborn είναι ο ήρωας που σκοτώνει ένα δράκο και του απορροφά την ψυχή παίρνοντας τις δυνάμεις του σε μορφή shout (οverpowered μαγεία σκεφτείτε). Και ξεκινάει να βρει γιατί και πως οι δράκοι επανεμφανίστηκαν.  Τα side quests είναι σχεδόν άπειρα και προφανώς μας βοηθούν στο να εμβαθύνουμε στην ιστορία, όπως και τα πολλοστά βιβλία που βρίσκουμε τα οποία μας δίνουν πολλές πληροφορίες και ενίοτε μας μαθαίνουν κάποιο skill ή δίνουν μέσα από την ιστορία τους κάποιο quest. Να σημειωθεί πως υπάρχουν άπειρα random generated quests που σημαίνει πως το παιχνίδι δεν έχει game over…

The stars I was not born under.

Όσοι έχετε παίξει τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς θα ξέρετε πως class επιλέγουμε όταν λέμε κάτω από ποιον αστερισμό γεννήθηκε ο χαρακτήρας μας. Στο Skyrim τα πράγματα αλλάζουν κάπως. Οι αστερισμοί υπάρχουν ακόμη αλλά έχουν διαφορετική χρήση. Όσο χρησιμοποιούμε ένα skill αυτό ανεβαίνει σε κλίμακα 1-100. Όποτε ανέβει ένα skill ανεβαίνει λίγο και το γενικό level μας. Όταν ανέβει το level έχουμε στη διάθεσή μας ένα perk και την επιλογή να αυξήσουμε Magicka, Health και Stamina. Τα perks χρησιμεύουν στο να ξεκλειδώσουμε ένα αστέρι από κάποιο αστερισμό της επιλογής μας δίνοντάς μας μια έξτρα δύναμη/passive skill. Οι αστερισμοί συμβολίζουν όχι classes αλλά skills. Έχουμε για παράδειγμα Light Armor, Lockpicking, Destruction, Alchemy, One Handed κ.ο.κ.

Over the rim of the sky

Από τεχνικό τομέα το παιχνίδι είναι κορυφαίο σε όλα του. Ο ήχος απόλυτα ρεαλιστικός, τα γραφικά εξαίσια.

The quest just begins

Το να περιγραφεί ένα τέτοιο τεράστιο και πανέμορφο παιχνίδι είναι αδύνατο μέσα από ένα review. Ο καθένας πρέπει να το παίξει και να χαράξει τη δική του ιστορία για να αποφασίσει.

Πάνος Αλεξόπουλος

Παίζω, γράφω, κριτικάρω και σχεδιάζω παιχνίδια. H συλλογή μου μια μέρα δε θα χωράει σε μουσείο.