Κατώτερο το Battlefield 4 σε PS4 και Xbox One [Update]

BF4

Update: Η DICE επιβεβαίωσε πως και οι εκδόσεις του Battlefield 4 για Xbox One και PS4 θα είναι σχετικά κατώτερες, αφού η εταιρία «έπρεπε να κάνει μερικές παραχωρήσεις σε ορισμένα σημεία», τονίζοντας παράλληλα πως το hardware των next-gen κονσόλων δεν μπορεί να συναγωνιστεί ένα σύγχρονο PC. Ταυτόχρονα επιβεβαιώθηκε πως οι next-gen εκδόσεις θα τρέχουν στα 60FPS και θα αποκτήσουν την πλήρη εμπειρία 64 παικτών online.

Όπως σας έγραψα και στο preview μου πριν από λίγες μέρες, το Battlefield 4 έδειχνε καταπληκτικό στα PCs που είχε στήσει η EA στο show floor της Gamescom. Ωστόσο, τις τελευταίες ώρες βγαίνουν στην φόρα κακά μαντάτα για τις εκδόσεις του παιχνιδιού για PS4 και Xbox One. Έτσι, το παιχνίδι, σύμφωνα με τον συντάκτη του IGN που έπαιξε σε PS4, δεν παρέχει την πλήρη εμπειρία 64 παικτών, αφού το Obliteration mode που έπαιξε ήταν περιορισμένο στους 16 παίκτες (ακόμη λιγότερους από τους 24 του Battlefield 3 δηλαδή).

Μάλιστα, το downscale δεν περιορίζεται μόνο στους παίκτες, αλλά και στα γραφικά του παιχνιδιού. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, το Battlefield 4 σε PS4 (και κατ’ επέκταση σε Xbox One) δείχνει σαφώς κατώτερο, με χαμηλής ποιότητας textures, ενώ δεν έτρεχε σε Full HD 1080p ανάλυση.

Τι συμβαίνει όμως με τις υποσχέσεις της DICE; Η εταιρία είχε υποσχεθεί 64 παίκτες online και σταθερά 60FPS για τα PS4 και Xbox One. Συνεπώς, το γεγονός των 16 παικτών δεν φαίνεται να ευσταθεί (ή αν ευσταθεί, τότε απλά η παρουσίαση του PS4 ήταν περιορισμένη στα 16 άτομα, με τα 64 να είναι το μέγιστο δυνατό), αλλά για τα γραφικά δεν μπορώ να κάνω υποσχέσεις. Άλλωστε, το demo του Xbox One στην E3 αποκαλύφθηκε πως έτρεχε σε υπολογιστές-dev kits, γεγονός που μας κάνει ακόμη πιο καχύποπτους για το τι είναι αλήθεια.

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός στον κόσμο του Ίντερνετς σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες..