2015, η χρονιά του Wii U;

The_Legend_of_Zelda_(2015),_Nintendo_E3_2014_Screenshoot

Ναι το ξέρουμε, γράφουμε πολλά για τα Playstation4 και Xbox One και η κονσόλα της Nintendo μοιάζει παραμελημένη από εμάς, αλλά και τον Τύπο γενικότερα. Βλέπετε, το φιλότιμο Wii U της Nintendo που προσπάθησε πριν 3 χρόνια να καινοτομήσει όπως ο προκάτοχός του, επισκιάστηκε από τις προτάσεις των Sony και Microsoft, πράγμα που φανερώνει και η εμπορική πορεία της κονσόλας.

Από πέρυσι ωστόσο, το Wii U κατάφερε να ξαναμπεί στο παιχνίδι, αφού η Nintendo άρχισε να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα: να κυκλοφορεί παιχνίδια-system sellers και να υποστηρίζει τις πλατφόρμες της όπως καμία άλλη. Όπως το έκανε πάντοτε άλλωστε, ακόμη και με το GameCube, το οποίο κατάφερε να σταθεί όρθιο μέχρι τέλους. Η περασμένη χρονιά έφερε πολλά καλα παιχνίδια στους κατόχους της κονσόλας, συμπεριλαμβανομένου first party αποκλειστικοτήτων όπως Donkey Kong Tropical Freeze, Mario Kart 8, Super Smash Bros, αλλά και αξιόλογες προσπάθειες τρίτων (UnEpic, Bayonetta 2, Batman Arkham Origins, Watchdogs).

Διανύουμε την δεύτερη εβδομάδα του 2015, και το μέλλον φαίνεται πολύ αισιόδοξο για τους κατόχους της πλατφόρμας ή τους μελλοντικούς αγοραστές της. Αν κοιτάξουμε μόνο το παιχνίδι-ναυαρχίδα που η μαμά Ninty ετοιμάζει για το τρέχον έτος, μπορούμε να αντιληφθούμε πως η χρονιά θα είναι σημαντική. Γιατί μία σειρά που κατέχει σημαντική θέση στην καρδιά των gamers (και του υποφαινόμενου), επιστρέφει δυναμικά, σε όλο της το μεγαλείο. Μιλάω φυσικά για τη νέα περιπέτεια του Link και το The Legend of Zelda 2015 (Working Title), η οποία μας παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό και φαίνεται να υλοποιεί τα όνειρα όλων των fans: πανέμορφα HD γραφικά, σε έναν αχανή, ανοιχτό κόσμο. Στην Hyrule που αρμόζει σε ένα παιχνίδι με τόσο βαρύ όνομα. Γιατί όταν οι άλλοι έχουν Uncharted 4, και Rise of the Tomb Raider, η Nintendo θα πει “I’ve got Zelda” και haters gonna hate.

yoshi_woolly_world-960x623

Παράλληλα με την επιστροφή του Link, έχουμε και την επιστροφή ενός ακόμη franchise, το οποίο έχει λάμψει δια της απουσίας του για χρόνια. Ο λόγος για το Starfox, το οποίο έχει επιβεβαιωθεί για το Wii U με κυκλοφορία στα τέλη του έτους. Μπορεί στους περισσότερους να μην κάνει αίσθηση, αφού η αλήθεια είναι πως την τελευταία δεκαετία το franchise έχει πέσει στα μάτια πολλών λόγω των πολλών spin offs που έχουν αναλάβει τρίτα studios, αλλά στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για δημιουργία της Nintendo και του Shigeru Miyamoto. Και ίσως το παιχνίδι που θα χρησιμοποιεί το GamePad της κονσόλας σωστά και πλήρως.

Και το 2015 δεν σηματοδοτεί μόνο την επιστροφή δύο μεγάλων franchise. Σε λίγο καιρό, έχουμε την κυκλοφορία του Yoshi’s Woolly World, τη νέα περιπέτεια του λατρεμένου μας πράσινου δεινόσαυρου, χτισμένο στους gameplay μηχανισμούς των Yoshi’s Island που όλοι ανεξαιρέτως αγαπήσαμε – χωρίς τον Baby Mario αυτή τη φορά. Παράλληλα, αργότερα μέσα στο έτος έχουμε και τον Kirby, ενώ το Νοέμβριο περιμένουμε το sequel του Xenoblade, του RPG που γνωρίσαμε λίγα χρόνια πριν στο Wii.

Αυτό που κάνει αίσθηση είναι η έλλειψη 3rd party παιχνιδιών που περιμένουμε στα Xbox One και PS4, όπως Tom Clancy’s The Division, Rainbow Six Siege, Dying Light, Evolve και αρκετά άλλα. Ο χρόνος θα δείξει, με το επόμενο στοίχημα που καλείται να κερδίσει η Nintendo να είναι αυτό της υποστήριξης από εταιρίες προκειμένου τα multiformat παιχνίδια να βρίσκουν τον δρόμο τους στην κονσόλα της. Άλλωστε μπήκαμε στον τρίτο χρόνο κυκλοφορίας της κονσόλας, και οι φήμες άρχισαν ήδη να οργιάζουν για τον διάδοχό της. Καλή gaming χρονιά!

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός εδώ μέσα σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες.. Στον ελεύθερό μου χρόνο πίνω τζιν τονικ.