The Crew

Όταν πρωτοανακοινώθηκε το The Crew έκανε μεγάλο ντόρο για το φιλόδοξό του σχέδιο: να δημιουργήσει ένα racing MMO πλήρως συνδεδεμένο και κοινωνικό. Δύο χρόνια μετά την ανακοίνωσή του, το The Crew βρίσκεται στα ράφια των καταστημάτων και μένει να δούμε αν εν τέλει κατάφερε να ανταποκριθεί στις φιλοδοξίες που το ίδιο έσπειρε.

Αρχικά, αυτό που εντυπωσιάζει στο racing της Ubisoft είναι ο χάρτης που περιλαμβάνει όλο το έδαφος των Ηνωμένων Πολιτειών σε -σαφώς- μικρότερη κλίμακα. Θα ταξιδέψετε μέσα από γνωστές πόλεις των ΗΠΑ αλλά και στην εξοχή αυτών, διασχίζοντας βουνά, ερήμους και κοιλάδες. Όλες οι πόλεις είναι εκεί, με τις περισσότερες να διατηρούν ορισμένα μνημεία και αξιοθέατα δίνοντας την αίσθηση ότι οδηγείτε στο πραγματικό αντίγραφο αυτής.

Η υπόθεση του παιχνιδιού δεν λέει και πολλά και αποτελεί μόνο τον συνδετικό κρίκο για τους αγώνες που θα κληθείτε να αγωνιστείτε, όπως άλλωστε και σε όλα τα racing που έχουμε δει από τις αρχές του gaming. Η ιστορία του τίτλου είναι σαφώς επηρεασμένη από τα παλιά Need for Speed αλλά και τις ταινίες Fast and Furious, γεμάτη αμερικάνικα κλισέ και προβλέψιμο σενάριο.

thecrew_review_3

Το Crew αυτοτιτλοφορείται ως MMO Racing, αλλά κατά την διάρκεια που θα ασχοληθείτε με αυτό θα το χαρακτηρίζαμε περισσότερο ως single player με online στοιχεία. Από την αρχή, το Crew συμπεριφέρεται στον χρήστη σαν να αγόρασε έναν offline τίτλο, αφού τα πάντα μπορούν να γίνουν χωρίς να συνδεθείτε με φίλους ή αγνώστους μέσω matchmaking. Ακόμη και οι co-op αποστολές μπορούν να παιχτούν solo, με το να προσκαλέσεις φίλους ή να ψάξεις για παίκτες είναι καθαρά προαιρετικό.

Το να παίζετε με άλλους ανθρώπους είναι σίγουρα πιο διασκεδαστικό, αλλά και σας δίνει περισσότερες πιθανότητες να περάσετε την αποστολή, αφού αρκεί μόνος ένας από τους συμπαίκτες σας να νικήσει προκειμένου να θεωρηθεί η αποστολή επιτυχημένη. Η αλήθεια είναι πως η δυσκολία των αποστολών είναι αρκετά αυξημένη, με το παιχνίδι στην ουσία να σας στρέφει στο συνεργατικό παιχνίδι. Παράλληλα, οι servers ταλανίζονται από ποικίλα προβλήματα και το lag είναι υπαρκτό. Υπήρχαν επίσης στιγμές που λόγω αστάθειας (ή της δικής μας γραμμής ή του server), το παιχνίδι μας πέταξε μήνυμα σφάλματος και μας ανάγκασε να προσπαθούμε να επανασυνδεθούμε -χωρίς τύχη.

Μιας και αναφερθήκαμε στη δυσκολία, πρέπει να τονίσουμε πως η τεχνητή νοημοσύνη του παιχνιδιού πρέπει να μας εξαπατά. Πολλές φορές, τα οχήματα των αντιπάλων είναι σαφώς κατώτερα από το δικό σας, αλλά για κάποιον λόγο αυτά θα καταφέρουν να σας κοντράρουν ακόμη κι αν είστε ειδικός των racing. Επιπλέον, για κάποιον περίεργο λόγο, οι ελεγχόμενη από την AI αντίπαλοι, δεν έχουν κανένα πρόβλημα να εκτοξεύσουν διερχόμενα αυτοκίνητα από τον δρόμο τους, ακόμη και εσάς! Την ίδια συμπεριφορά ακολουθούν και οι αστυνομικές δυνάμεις που θα έρθετε αντιμέτωποι σε αρκετά σημεία, οι οποίες καταφέρνουν να σας βγάλουν εκτός πορείας με σχετική ευκολία.

162893_screenshot_01_l

Οι 20 ώρες διάρκειας του single player μας κάνουν να μιλάμε για εξαιρετική διάρκεια, αλλά η εμπειρία γίνεται γρήγορα επαναλαμβανόμενη. Οι αποστολές επαναλαμβάνονται, και η Ubisoft βασίζεται στον πελώριο χάρτη που δημιούργησε για να προσθέσει ποικιλία σε αγώνες και mini-games. Τα χρόνια που ένα arcade racing κατάφερνε μέσω αυτών (βλέπε τα Need for Speed της δεκαετίας του 2000) να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον έχουν περάσει στο παρελθόν, με το gaming κοινό να απαιτεί κάτι φρέσκο. Τέλος, H οδηγική συμπεριφορά είναι ακριβώς σαν τα Need for Speed παλιάς κοπής, ενώ με ενεργοποιημένα τα βοηθήματα η οδήγηση γίνεται εύκολη και “περίεργη”. Το παιχνίδι περιλαμβάνει στις ρυθμίσεις αρκετές προεπιλογές, με την Sport να αποτελεί την χρυσή τομή για τους περισσότερους παίκτες.

Περνώντας στον τεχνικό τομέα, τα γραφικά του παιχνιδιού φαίνονται αρχικά καλοσχεδιασμένα, αλλά σύντομα η εντύπωση αυτή δίνει την θέση της στην απογοήτευση. Χοντροκομένα μοντέλα αυτοκινήτων, πόλεις με ελάχιστες λεπτομέρειες και χαμηλής ανάλυσης υφές, έντονη pop-up πολυγώνων και αυτοκίνητα NPC βγαλμένα από την εποχή του Playstation 2, δημιουργούν ένα απαράδεκτο σύνολο για παιχνίδι που κυκλοφορεί στα τέλη του 2014, και θέλει να αποκαλείται next-gen. Σε όλα αυτά προσθέστε και τα online τεχνικά προβλήματα αλλά και την προβληματική νοημοσύνη και physics, και έχετε ένα αποτέλεσμα κατώτερο του μετρίου.

Κλείνοντας, το Crew είναι ένα φιλόδοξο παιχνίδι που δεν κατάφερε να υλοποιήσει αυτό που υποσχόταν. Λίγο η κρίση ταυτότητας, λίγο η διαρκής επανάληψη των αγώνων και λίγο η απαράδεκτη AI και φυσική, μας κάνουν να βγάλουμε το παιχνίδι από την κονσόλα στο πρώτο Connection Error, να το βάλουμε στο κουτί του και να ασχοληθούμε με οτιδήποτε άλλο.

 

The Crew

0

Βαθμός

0.0/10

Θετικά

  • Μεγάλος χάρτης
  • μεγάλη διάρκεια

Αρνητικά

  • Always online
  • τεχνικά προβλήματα
  • μέτρια γραφικά
  • σενάριο χωρίς ενδιαφέρον
  • γρήγορα κουράζει

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός εδώ μέσα σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες.. Στον ελεύθερό μου χρόνο πίνω τζιν τονικ.