FIFA 18: Πως να βάλετε γκολ από τα… αποδυτήρια

Η αλήθεια είναι πως το κάθε FIFA εδώ και μία δεκαετία περίπου είχε μερικά στοιχεία που ήταν ένα κλικ πιο overpowered σε σχέση με τα υπόλοιπα. Γρήγορα στο μυαλό μου έρχονται παλιότερα οι ψηλές προωθημένες μπαλιές που έβγαζαν συνέχεια τα εξτρέμ τετ-α-τετ με τον αντίπαλο τερματοφύλακα, τα γκολ με σουτ εκτός περιοχής λίγο πριν το τέλος των παιχνιδιών της προηγούμενης γενιάς, και γενικά κάθε χρόνο υπάρχουν μερικά στοιχεία που γρήγορα γίνονται αντιληπτά από το κοινό και πάνω κάτω όλοι τα εκμεταλλεύονται.

Η νέα… μόδα του FIFA 18 είναι ο ψιλοστάνταρ τρόπος να σκοράρεις πριν καν συμπληρωθεί το πρώτο λεπτό του παιχνιδιού, με ελάχιστες πάσες, μία σέντρα και μία κεφαλιά ή σούτ. Στο internet το τελευταίο 24ώρο αναφέρεται ως kick-off glitch, αλλά η αλήθεια είναι πως δεν αποτελεί glitch με την κανονική έννοια του όρου.

Πως δουλεύει; Πολύ απλό. Σέντρα, ο παίκτης με την κατοχή δίνει πάσα σε ένα εκ των ακραίων μπακ, το ακραίο μπακ βαθειά μπαλιά στο αντίστοιχο εξτρεμ, σέντρα και ο έμπειρος striker καλέιται να τελειώσει τη δουλειά. Μάλιστα αυτό έχει υποπέσει ήδη στην αντίληψη της Electronic Arts, αλλά παρόλο που έχει κυκλοφορήσει ήδη title update, το… glitch δουλεύει αρκετά καλά ακόμη και σήμερα.

Θεωρητικά, αυτό δουλεύει πρακτικά σε συστήματα που περιλαμβάνουν γρήγορους ακραίους επιθετικούς και μπακ με καλή πάσα, γιατί λογικά αν το δοκιμάσετε με Μπακάκη – Χριστοδουλόπουλο και σέντρα στον Αραούχο θα αποτύχετε. Αν πάλι τα καταφέρετε, βγάλτε το ένα βίντεο και στείλτε τό μας και εμείς θα το ποστάρουμε στο Facebook για ένα μήνα pinned #ορκιζόμαστε.

Πρακτικά τώρα που γνωρίζετε και το… κόλπο, είναι αρκετά εύκολο να αντιληφθείτε τι έχει στο μυαλό του ο αντίπαλος και να καλύψετε γρήγορα κάποια από τις επόμενες πάσες προκειμένου να αποφύγετε να δεχτείτε γκολ από τα αποδυτήρια. Σημειώνεται μάλιστα πως η τεχνική δεν αφορά μόνο την πρώτη σέντρα του αγώνα, αλλά κάθε σέντρα του παιχνιδιού. Μένει να δούμε αν η EA θα λάβει πρόσθετα μέτρα για αυτό.

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός στον κόσμο του Ίντερνετς σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες..