Brawlout

Απλά τα πράγματα. Το Brawlout είναι ένα Super Smash Bros, που βγήκε για να καλύψει το multiplatform κενό. Όπως ήταν κάποτε το Torchlight και το Van Helsing και το Path of Exile και όλα αυτά για το Diablo. Ναι, μπορεί να είναι οκ παιχνίδια, αλλά δεν είναι Diablo. Ή SSB.

Εν αρχή διαθέτουμε μερικούς χαρακτήρες, και μετά ξεκλειδώνουμε κι άλλους λίγους οι οποίοι τους μοιάζουν. Οι αρένες είναι πλατφόρμες και μερικές ακόμα πλατφόρμες και αν πέσεις χάνεις. Για να πέσεις πρέπει να σε χτυπήσουν πολύ ώστε η “ζωή” σου από 0% να ανέβει, ιδανικά πάνω από το 100% και να πέσεις αρκετά μακριά ώστε να μη μπορέσεις με double jump να φτάσεις την άκρη της πλατφόρμας. Νικητής είναι αυτός που ρίξει τον αντίπαλο μέχρι να του τελειώσουν οι ζωές.

Γνωστό κόνσεπτ, μέτρια υλοποίηση.

Εκεί που το Brawlout μπορούσε να πάρει πόντους αλλά αποτυγχάνει είναι οι μαχητές. Καθένας μεν διαφορετικός αλλά καθένας δε με προσωπικότητα φάβας, δεν κάνουν δουλειά. Το κακό είναι πως οι χαρακτήρες, μιας και άγνωστοι (δηλαδή το αντίθετο ακριβώς από το Super Smash Bros), έπρεπε να προσπαθήσουν να μας κάνουν να τους γνωρίσουμε. Αντ ‘αυτού  δεν έχουν καν φωνή ή lore. Boooοring. Οι κινήσεις τους, από την άλλη είναι κι αυτές λίγο πολύ μέτριες, κάτι που πρέπει να διορθώσουν οι δημιουργοί αν θέλουν να καθιερωθεί το παιχνίδι τους. Κλασσικά έχουμε μάχες ως 4 άτομα, ladder a la Mortal Kombat στο single player arcade, sparring, local multi, online multi, blabla.

Να σημειωθεί πως παίζοντας μαζεύουμε κέρματα και διαμαντάκια τα οποία τα ξοδεύουμε στο in-game store. Εκεί αγοράζουμε πινιάτες που μέσα έχουν…κάτι. Από χαρακτήρες και πίστες έως εφέ και cosmetics. Ένα κουλ στοιχείο ήταν πως παίζοντας με κάθε μαχητή ανεβάζουμε το level του και έτσι του ξεκλειδώνουμε διάφορα χαζοπραγματάκια τύπου taunts και στολές.

Το ranged attack spam δεν πιάνει, οι devs έκαναν καλή δουλειά.

Ένα τέτοιο παιχνίδι όμως δεν είναι τίποτα χωρίς καλό multiplayer. Στο online, το Brawlout τρέχει σχεδόν καλά, αν και κυκλοφορεί ο κλασσικός κόσμος που σπαμάρει ranged attacks. Αλλά τις έφαγε και είπε και ευχαριστώ. Γιατί το Brawlout είναι καλοσχεδιασμένο και τέτοιες κασκαρίκες δεν πιάνουν. Στο local multi, στο Switch, σε portable και docked παίξαμε 4άδα και Ω ΘΕΟΙ ήταν καλό. Γιατί μετά από το πρώτο “πότε βγήκε smash στο switch;;” πάμε στο Full Frontal Mega Smash Mode. Και υπάρχει το ίδιο αποτέλεσμα σχεδόν. Και έχει πλάκα.

Για να κλείσουμε. το Brawlout είναι placebo του Super Smash Bros, αλλά καλό. Χάνει πόντους όχι λόγω αντιγραφής αλλά σχεδιαστικών πταισμάτων που ελπίζουμε να διορθωθούν. Αλλά αν είστε παρέα και σας αρέσει αυτού του είδους το ξύλο είναι must buy.

Brawlout

6.8

Βαθμός

6.8/10

Θετικά

  • Καλοσχεδιασμένη μάχη
  • Διασκεδαστικό multiplayer

Αρνητικά

  • Αδιάφοροι χαρακτήρες
  • Χρειάζεται περισσότερες κινήσεις

Πάνος Αλεξόπουλος

Παίζω, γράφω, κριτικάρω και σχεδιάζω παιχνίδια. H συλλογή μου μια μέρα δε θα χωράει σε μουσείο.