Οι αλλαγές που έρχονται στο PUBG το 2018

Ανακοινώθηκε το roadmap του PUBG για την χρονιά που διανύουμε. Το παιχνίδι κυκλοφόρησε και επισήμως τον Δεκέμβριο, μπαίνοντας στην version 1.0, με την BleuHole να το γιορτάζει με τον δεύτερο χάρτη του παιχνιδιού. Τρεις μήνες μετά και με ελάχιστες ενημερώσεις σε επίπεδο περιεχομένου, η ομάδα ανάπτυξης πέρασε στην… αντεπίθεση και μας ενημέρωσε για όλα τα καλούδια που θα πρέπει να περιμένουμε μέσα στο 2018.

Αρχικά, η ομάδα αποφάσισε να αλλάξει μερικά από τα γραφικά του παιχνιδιού για την αισθητική πλευρά. Who cares, BleuHole. Κάνε ότι θες αρκεί να μην μας ρίξεις κι άλλο το framerate. Period. Αν κατα τ’ άλλα ενδιαφέρεστε για τις αλλαγές, τα κτήρια μετά το update θα μοιάζουν κάπως έτσι.

Ας περάσουμε στα σημαντικά. Τον ερχόμενο μήνα, δηλαδή τον Απρίλιο, η BlueHole θα δημοσιοποιήσει στον Test Server του παιχνιδιού, τον πρώτο μικρό χάρτη του PUBG. Μιλάμε για έναν χάρτη διαστάσεων 16 τετραγωνικών χιλιομέτρων (4×4), δηλαδή τέσσερις φορές μικρότερο από τους ήδη υπάρχοντες. Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό που ζητούνταν από πολλούς χρήστες προκειμένου να οδηγεί σε πιο fast-paced gameplay και πιο πυκνά πεδία μάχης. Με μία πρώτη ματιά, ο δοκιμαστικός χάρτης 16km² θα είναι πιο κοντά στον Erangel, παρά στον Miramar.

Emote system για καγκουριές, moonwalks και dabs μετά από κάθε επιτυχημένο μπιλμπάο με το κρου είναι στο μενού του ερχόμενου update στον δοκιμαστικό server. Το κατα πόσο αυτές οι αμερικανιές φτάσουν στο τελικό update του κυρίως παιχνιδιού θα εξαρτηθεί από το feedback του κοινού.

Τι άλλο μας έταξε η πολύπειρη ομάδα ανάπτυξης; Νέα όπλα, νέα attachments, customization των όπλων (πιθανώς camos) αλλά και νέα game modes. Το τελευταίο παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον αφού μερικά objective-based modes θα μπορούσαν να απογειώσουν την ποικιλία του gameplay. Achievements, in-game friend-list και bullet penetration είναι επίσης μερικά από τα σημεία που θα δούμε εντός του έτους να προστίθενται σταδιακά στον τίτλο.

Επίσης, σημεία που θα αλλάξουν σημαντικά τις τακτικές του παιχνιδιού είναι η ενσωμάτωση bullet penetration, νέα animations είσόδου/εξόδου σε αυτοκίνητα και μηχανές, αλλά και ανακατασκευή του συστήματος πτώσης με αλεξίπτωτο κατά την εκκίνηση του αγώνα.

Αν αναρωτιέστε αν τους ερχόμενους μήνες θα κάτσει κανείς χοντρός με γυαλιά να φτιάξει τον κώδικα του παιχνιδιού προκειμένου να τρέχει φυσιολογικά σε ικανά υποσυστήματα, η BlueHole λέει ναι, εμείς όμως δεν θα την πιστέψουμε γιατί δεν μας αρέσει να παίρνουμε υπέρμετρη αισιοδοξία. Θα πιστέψουμε όμως ότι θα κάνει ότι μπορεί να περιορίσει το hacking και να εισάγει custom games. BlueHole, μην μας απογοητεύσεις, πλιζ.

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός εδώ μέσα σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες.. Στον ελεύθερό μου χρόνο πίνω τζιν τονικ.