Με προβλήματα το λανσάρισμα του Sea of Thieves

Το Sea of Thieves κυκλοφορεί ήδη από χθες στα Xbox One και Windows Store, αλλά το launch του παιχνιδιού σημαδεύτηκε από πολλά προβλήματα λόγω κυρίως φόρτου στους servers του παιχνιδιού. Μάλιστα η ανταπόκριση του κοινού ήταν τόσο μεγάλη (περισσότεροι από ένα εκατομμύριο μοναδικοί χρήστες συνδέθηκαν την πρώτη μέρα κυκλοφορίας!), που η Rare αναγκάστηκε να αποκλείσει τους νέους χρήστες από το να εισέρχονται στους servers! Μάλιστα την πρώτη μέρα, υπήρχαν στιγμές όπου 5 χιλιάδες χρήστες το δευτερόλεπτο προσπαθούσαν να κάνουν log-in. Παράνοια.

Σύμφωνα με την εταιρία, η κατάσταση αναμένεται να λυθεί άμεσα, αφού η ομάδα δουλεύει ολημερίς για να φτιάξει την κατάσταση προκειμένου να προλάβει το Σαββατοκύριακο που η κίνηση αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά. Παράλληλα, στην κατάσταση των υπηρεσιών του Xbox Live αναφέρεται πως υπάρχει πρόβλημα στο match-making του παιχνιδιού.

Εμείς δοκιμάζουμε το Sea of Thieves τις τελευταίες ώρες, με το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε να είναι ότι τα Achievements δεν ξεκλειδώνουν, πρόβλημα που είναι καθολικό και οφείλεται στον φόρτο των servers. Αναμείνατε το review μας τις επόμενες ημέρες, όταν και ελπίζουμε η κατάσταση να έχει βελτιωθεί.

Δείτε στο παρακάτω βίντεο την ενημέρωση της ομάδας ανάπτυξης του Sea of Thieves για τα προβλήματα και τις πιθανές τους λύσεις.

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός εδώ μέσα σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες.. Στον ελεύθερό μου χρόνο πίνω τζιν τονικ.