Το roadmap του Sea of Thieves για τους επόμενους μήνες

Το Sea of Thieves έχει κάτι λιγότερο από έναν μήνα που βρίσκεται διαθέσιμο, και η RARE εργάζεται πυρετωδώς για να μαζέψει τα όποια προβλήματα, αλλά και να καλύψει τις απαιτήσεις του κοινού. Όπως άλλωστε σας είπαμε και στο review μας, το Sea of Thieves, αν και τεχνικά άρτιο, υπέφερε (και υποφέρει) από μεγάλη έλλειψη περιεχομένου.

Αρχικά χαλαρώστε τις απαιτήσεις σας για άμεσες προσθήκες, αφού σύμφωνα με το blog post στο επίσημο website, η νούμερο ένα προτεραιότητα της ομάδας είναι να υλοποιήσει το feedback των χρηστών. Όλα αυτά θα γίνουν μέσα στον Απρίλιο, ενώ από τον Μάιο θα υπάρξει νέο content με τη μορφή update/patch.

Όσον αφορά τα σχέδια της για το νέο περιεχόμενο, πρώτος στόχος για την RARE είναι να φέρει τους παίκτες κοντά και να επιβραβεύει συναντήσεις παικτών προκειμένου να δώσει μεγαλύτερο βάθος σε gameplay και νέους τρόπους παιχνιδιού.

Το πρώτο content update, που θα κυκλοφορήσει τον Μάιο, θα ενσωματώσει επίσης μία “νέα A.I. απειλή” η οποία θα απαιτεί “συνεργατικό παιχνίδι για την αντιμετώπισή της”. Οι πρώτες φήμες κάνουν λόγο για την εξέλιξη-αντικατάσταση του Kraken, το οποίο άφησε ανάμεικτες εντυπώσεις στους παίκτες.

Κλείνοντας με το update του Μαΐου, θα γίνει στις επόμενες εβδομάδες το πρόγραμμα των live events, το οποίο θα εισάγει νέους μηχανισμούς και θα δώσει νέους τρόπους παιχνιδιού στους παίκτες. Το πως θα γίνει αυτό μένει να το δούμε.

Τέλος, όσον αφορά το τι περιλαμβάνει το… μενού για μετά τον Μάιο, η εταιρία έχει ήδη ανακοινώσει δύο επιπλέον content updates. Οι ενημερώσεις αυτές αναμένονται στους καλοκαιρινούς μήνες, και το πιθανότερο είναι να παρουσιαστούν στην συνέντευξη τύπου της Microsoft στην E3 τον Ιούνιο.

Στα εν λόγω updates, οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για μία νέα, επικίνδυνη περιοχή του χάρτη, με μία νέα A.I. απειλή, αλλά και ένα νέο τύπου πλοίο (πιθανώς νέο πλοίο για 3 παίκτες).

Όλες αυτές οι προσθήκες είναι ενθαρρυντικές, με την RARE να φαίνεται ότι ακούει κοινό και Τύπο και καταπιάνεται άμεσα για δουλειά. Ελπίζουμε πως το παιχνίδι θα συνεχίσει να ενημερώνεται και να προστίθεται νέο περιεχόμενο προκειμένου να δικαιολογήσει, έστω και καθυστερημένα, τον ντόρο που το συνόδευσε την περασμένη τριετία.

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός εδώ μέσα σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες.. Στον ελεύθερό μου χρόνο πίνω τζιν τονικ.