MotoGP 18

Όταν μιλάμε για μηχανοκίνητο αθλητισμό σκεφτόμαστε F1, συνήθως, και μετά MotoGP. Οπότε και εδώ η σύγκριση ανάμεσα στα παιχνίδια των διοργανώσεων ήταν αναπόφευκτη. Το MotoGP 18 όμως είναι αρκετά πιο άδειο.

Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, έχουμε την καριέρα. Διαλέγουμε έναν από τους οδηγούς που τρέχουν στην επίσημη διοργάνωση, μια ομάδα, και ξεκινάμε τα ελεύθερα δοκιμαστικά, τα επίσημα, τα κατατακτήρια, τον αγώνα. Τελειώνει ο αγώνας, παίρνουμε πόντους, πάμε παρακάτω. Η όλη «εμπειρία» που προσφέρει το F1 game είναι παντελώς απούσα, πράγμα που μας ξένισε. Αλλά δε θα σταθούμε εκεί.

Μιλάμε για έναν τίτλο με μηχανές μεγάλου κυβισμού, σε αληθινές πίστες. Ο ρεαλισμός δεν είναι μόνο υποχρεωτική συνθήκη, είναι αυτοσκοπός. Κι εκεί το MotoGP 18 μας τα χαλάει. Η μηχανή φυσικής ξεκινάει και σταματάει στη μηχανή και τον αναβάτη που χειριζόμαστε. Αν χάσουμε τον έλεγχο και πέσουμε πάνω σε κάποιον άλλο αναβάτη αυτός δεν ταράζεται καθόλου και συνεχίζει την πορεία του κανονικά.

Τα φρένα στο MotoGP είναι το Dark Souls του αθλητισμού.

Και περνάμε στο δεύτερο κομβικό σημείο. Η δυσκολία. Σε ένα άθλημα που η πτώση είναι πιο εύκολη από την ευθεία πορεία θα περιμέναμε περισσότερα επίπεδα δυσκολίας. Έτσι ο καθένας θα μπορούσε να μπει όσο βαθιά θέλει, και όχι στο πρώτο αρχικό επίπεδο, το λεγόμενο και «ντάξει, άστο». Έχοντας φάει αρκετά χιλιόμετρα στο F1 μπήκαμε ψιλιασμένοι στις πίστες. Και πάλι αυτό δεν ήταν αρκετό. Ο χειρισμός ήταν πολύ δύσκολος, οι στροφές επίσης, και τα φρένα… ω τα φρένα. Ο τίτλος όμως εκεί έκανε ένα δυνατό come back.

Με ένα πανέξυπνο σύστημα, ο παίκτης «λέει» στους μηχανικούς της ομάδας τι πρόβλημα έχει με το μοτόρι, και εκείνοι κάνουν τις ανάλογες ρυθμίσεις μόνοι τους (γίνεται και χειροκίνητα, για τους επαγγελματίες). Μετά από εκεί οι στροφές μας ήταν καλύτερες, και τα φρένα δεν έφευγαν στις εξέδρες.

Στα πιο τεχνικά, γραφικά και ήχος δεν είναι τίποτα συναρπαστικό, απλά κρατάνε το επίπεδο. Για το χειρισμό είπαμε. Εφέ και λοιπά δεν κάνουν κάτι τρομερό, πέρα από την κλασσική πλέον γραμμή πορείας και φρένων που καθιέρωσε το Forza Motorsport (το πρώτο).

Κλείνοντας, το MotoGP είναι ένας τίτλος που δυστυχώς απευθύνεται στους ήδη μυημένους στο άθλημα, και όχι σε όσους θέλουν κάτι να τρέχουν αγώνες με την παρέα. Η μετριότατη φυσική και ο δύσκολος χειρισμός θέλουν γερά νεύρα μέχρι να συνηθιστούν, αλλά όποιος τα καταφέρει είναι έτοιμος για πίστα!

MotoGP 18

6

Βαθμός

6.0/10

Θετικά

  • Επίσημο Licencing

Αρνητικά

  • Κακή μηχανή φυσικής
  • Δύσκολος χειρισμός
  • Λίγα επίπεδα δυσκολίας

Πάνος Αλεξόπουλος

Παίζω, γράφω, κριτικάρω και σχεδιάζω παιχνίδια. H συλλογή μου μια μέρα δε θα χωράει σε μουσείο.