EA Sports UFC

Με την χρεοκοπία και το οριστικό κλείσιμο της THQ, τα δικαιώματα της σειράς UFC πέρασαν στην EA (μισή σειρά πρόταση με 3 ακρωνύμια πρώτη φορά στα χρονικά). Έτσι, η EA καλείται να συνεχίσει την παραγωγή καλών παιχνιδιών UFC, έργο που καθόλου εύκολο δεν είναι. Άλλωστε, ο προηγούμενος τίτλος της THQ, που είχε κυκλοφορήσει πριν από δύο χρόνια, έλαβε πολύ καλές κριτικές, και είναι λογικό οι απαιτήσεις του κοινού και των φιλων της σειράς να βρίσκονται αρκετά ψηλά.

Αρχικά, πριν ασχοληθούμε με τον τίτλο, πρέπει να τονίσουμε πως το παιχνίδι κυκλοφορεί μόνο σε next-gen κονσόλες, και θα κριθεί αποκλειστικά ως next-gen τίτλος και βάσει των απαιτήσεων που έχουμε από αυτόν. Βρισκόμαστε στα μέσα του 2014, και το κοινό ζητάει ένα fighting παιχνίδι που θα εκμεταλλευτεί το νέο hardware και θα προσδώσει κάτι νέο.

Ευτυχώς, το UFC καταφέρνει να σταθεί ως next-gen fighting. Από την πρώτη στιγμή κιόλας, αντιλαμβάνεσαι πως στα “γερασμένα” PS3 και Xbox 360, η ΕΑ θα ήταν αρκετά περιορισμένη. Ωστόσο, τα PS4 και Xbox One (δοκιμάσαμε την έκδοση της κονσόλας της Sony) έλυσαν στα χέρια στο Καναδέζικο στούντιο, το οποίο κατάφερε να ενσωματώσει την Ignite Engine, τεχνολογία που είδαμε για πρώτη φορά στις next-gen εκδόσεις του FIFA 14 στα τέλη του προηγούμενου έτους.

EASPORTS-UFC-Precision-Movement

Η μηχανή φυσικής του παιχνιδιού είναι εξαιρετική. Θα δείτε τους μυς των παλαιστών να διαστέλλονται, τα άκρα να αλληλεπιδρούν με τον αντίπαλο (και να μην τον χτυπούν απλά), το σώμα να παρουσιάζει μώλωπες και ουλές, σε πραγματικό χρόνο κατά την διάρκεια της μάχης. Αυτό που εντυπωσιάζει ωστόσο περισσότερο, είναι τα μοντέλα των χαρακτήρων και η φυσικότητα των κινήσεών τους. Όλοι οι αθλητές είναι καλοδουλεμένοι, με κάθε λεπτομέρεια να είναι ευδιάκριτη πάνω τους. Παράλληλα, το animation (αν και ίδιο για όλους τους παλαιστές), είναι φυσικότατο και προσδίδει αρκετά στον ρεαλισμό που θέλει να προσφέρει η EA.

Και δυστυχώς, οι καινοτομίες του παιχνιδιού σταματάνε εκεί, αφού απο περιεχόμενο δεν έχουμε και πολλά πράγματα. Το κλασσικό career θα σας βάλει στην θέση ενός παλαιστή που προσπαθεί να μπει στο UFC και στη συνέχεια να βγει νικητής σε αυτό. Το AI των αντιπάλων δεν είναι ιδιαίτερα καλό, ακόμα και στα μεγαλύτερα επίπεδα.

eas-ufc-michael-bisping-01

Αυτό που μπορεί ωστόσο να σας κρατήσει απασχολημένους είναι το online μέρος του παιχνιδιού. Στην αρχή θα έχετε άσπρη ζώνη, και νικώντας αντιπάλους ανεβαίνετε στην ιεραρχία, φτάνοντας στον τελικο στόχο που δεν είναι άλλος από την μαύρη ζώνη. Το matchmaking είναι αρκετά καλό, ενώ μπορεί να παραμετροποιηθεί ανάλογα με τις επιθυμίες σας, είτε ως προς την κατηγορία βάρους του αντιπάλου, είτε το φύλο αυτού. Τέλος, η αναζήτηση αντιπάλου συχνά είναι επιτυχής, με την έννοια ότι το παιχνίδι βρίσκει συχνά αντίπαλο στο επίπεδό σας, προκειμένου ο αγώνας να είναι δίκαιος και να μην πέσετε σε κάποιον “expert” από το πρώτο σας παιχνίδι.

Δυστυχώς, το παιχνίδι δεν διαθέτει άλλα modes, γεγονός που μειώνει πολύ την προσπάθεια της EA. Σίγουρα τα επόμενα παιχνίδια δια χειρός της εταιρίας θα είναι περισσότερο εμπλουτισμένα, αφού τα τεχνικά ζητήματα είναι σχεδόν αψεγάδιαστα και δεν χρήζουν ιδιαίτερες αλλαγές (εντάξει, το loading ίσως και να μπορούσε να περιοριστεί λίγο η αλήθεια είναι, αλλά μην τα θέλουμε όλα δικά μας). Η Ignite Engine στέκεται αξιοπρεπέστατα στις απαιτήσεις μας, δίνοντας ελπίδες για το μέλλον.

Θετικά: Φανταστικά γραφική, πολύ καλή μηχανή φυσικής, καλό matchmaking

Αρνητικά: Μικρό περιεχόμενα, λίγα modes, αρκετό loading

Βαθμός: 6.5

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός εδώ μέσα σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες.. Στον ελεύθερό μου χρόνο πίνω τζιν τονικ.