Τρείς λόγοι που το Skyward Sword μπορεί να γίνει το καλύτερο Zelda!


Κάθε παιχνίδι Zelda είναι μοναδικό, αφού η Nintendo δίνει την απαιραίτητη προσοχή σε κάθε τίτλο της δημοφιλούς σειράς , αποφεύγοντας κακοτοπιές που θα μπορούσε εύκολα να πέσει ο Ιαπωνικός κολοσσός μετά από τη δημιουργία των δεκάδων μελών της ιστορίας του Zelda.
To νέο Skyward Sword είναι το στοίχημα της ομάδας ανάπτυξης με οδηγό τον μεγάλο Shigeru Miyamoto, με στόχο να γκρεμίσουν τον τοίχο που λέγεται Ocarina Of time και να δημιουργήσουν το καλύτερο παιχνίδι Zelda σε οικιακή κονσόλα. Μόνο εύκολο βέβαια δεν είναι κάτι τέτοιο, για αυτό οι δημιουργοί του παιχνιδιού ποντάρουν σε μερικά σημεία που πιστεύουν ότι θα κάνει το παιχνίδι θα ξεχωρίσει.

zelda skyward Sword

Ιστορία
Το Skyward Sword είναι σύμφωνα με τον παραγωγό του παιχνιδιού Eiji Aonuma, το πρώτο Zelda σε χρονολογική σειρά. Προκειτε για την ιστορία της δημιουργίας του Master Sword από το Skyward Sword  ενεργοποιώντας με αλυσιδωτές αντιδράσεις τα γεγονότα του Ocarina Of Time.
O Aonuma επιβεβαίωσε επίσης ότι το ξίφος θα μεταμορφώνεται σε μια γυναικεία μορφή που είχε πρωτοεμφανιστεί στο Concept art του παιχνιδιού κατά τη διάρκεια της Ε3 το 2009, και θα είναι ένα είδος συντρόφου του Link όπως η Link ή η Midna.

To παιχνίδι θα ξεκινάει από το Skyloft, ένα βασίλειο στον ουρανό πάνω από τη Hurule και  όσο ξεδιπλώνεται η ιστορία θα χρειαστεί να ταξιδεύει από τη Skyloft στη Hurule και αντίστροφα. Το πώς δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, αλλά η ιπτάμενη Epona μάλλον είναι εκτός επιλογών.

Νέο Ξίφος, νέα κόλπα!
Ο κ.Μiyamoto είχε αποκαλύψει παλιότερα ότι ένα ανεκπλήρωτο όνειρό του για το Ocarina of time ήταν η δυνατότητα του Link να παλεύει ενώ ίππευε την Epona. Το Wii και το Twilight Princess τελικά του έδωσαν τη δυνατότητα. Πλέον με τη βοήθεια του Motion Plus μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερο. Άλλη μια ιδιότητα του σπαθιου είναι ότι όταν το κρατάτε τεντωμένο μπροστά ή στο πλάι, μαζεύει ενέργεια που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σαν όπλο εξ’αποστάσεως. Όσοι έχετε παίξει παλιότερα Zelda θα θυμάστε αυτή την επίθεση κάθε φορά που ο Link είχε πλήρη ενέργεια.
Επίσης σημαντικές βελτιώσεις έχουν τα συστήματα ξιφομαχίας και τοξοβολίας,  που έχουν δανειστεί αρκετά πράγματα από το Wii Sports Resort. Η σημαντικότερη προσθήκη, είναι η περιστροφή του ξίφους ανάλογα με το αν κρατάτε σε κανονική η πλάγια θέση το Wii Remote.

New Style Dungeons.
Πολλά άλλαξαν στα επιμέρους παιχνίδια Zelda με τον καιρό, αλλα το βασικό στοιχείο της ιστορίας παραμένει ίδιο. Τρέξιμο- Dungeon, Τρέξιμο- Dungeon, Τρέξιμο- Dungeon μέχρι τον τελευταίο Dungeon και τίτλοι τέλους. Θέλοντας να δώσει μια πνοή φρεσκάδας στη σειρά η ομάδα ανάπτυξης του Skyward Sword αποφάσισε να αλλάξει λίγο τα πράγματα.
Πλέον ακόμα και εκτός των Dungeons υπάρχει περίπτωση να αντιμετωπίσετε γρίφους, εχθρούς ή και Bosses ενώ οι κλασικές τρύπες γεμάτες εχθρούς και ένα υπερμεγέθες boss να σας περιμένεις το τέλος θα υποστούν ένα ολοκληρωτικό lifting.
Μέσα στα Dungeons λοιπόν κάθε δωμάτιο θα είναι μια πρόκληση που πρέπει να προσπεράσετε, ενώ το πιο γρήγορο σπαθί δεν είναι πάντα αυτό που θα επιβιώνει, αφού οι περιστάσεις μπορεί να ποικίλουν. Ο Aonuma μάλιστα έχει αποκαλύψει ότι υπάρχει σημαντική πιθανότητα μερικά Dungeons να απαιτούν από εσας Stealth προσέγγιση αφού ο Link δε θα μπορεί να χρησιμοποιήσει καθόλου το σπαθί του!

http://www.youtube.com/watch?v=86dNyZ2khHA
To μοναδικό Trailer του παιχνιδιού για την ώρα

Zelda….HD!
Στο Trailer του Skyward Sword θαυμάσαμε τα υπέροχα γραφικά του νεόυ τίτλου, που σε αντίθεση με το μουντό και σκοτεινό Twilight Princess, είναι γεμάτος ολοζώντανα χρώματα με πλούσια backround και καλοσχεδιασμένους εχθρούς και χαρακτήρες. Μικρές λεπτομέρειες όπως η ακτίνες του ήλιου που διαπερνούν τα φύλλα των δέντρων, ή τα εφέ κατά τη διάρκεια των μαχών δίνουν την αίσθηση ότι το παιχνίδι έχει προσεχθεί αρκετά, και παρόλα τα χαμηλά κυβικά του Wii καταφέρνει να σταθεί στα στάνταρ της εποχής.

Εκτός από τον εικαστικό τομέα, ολοκληρωτικό lifting αναμένεται και στο κομμάτι του ήχου, αφού για χρόνια τώρα η σειρά έχει μείνει κολλημένη στα Midi ορχηστρικά Soundtracks που μπορεί να μας δίνουν μια γνώριμη αίσθηση, αλλά δεν είναι κατάλληλα για παιχνίδι του 2011. Όταν ρωτήθηκε ο Shigeru Miyamoto για το να το νέο Zelda θα μεταπηδήσει ένα πλήρες ορχηστρικό Soundtrack, φάνηκε θετικός. «Δεν νομίζω να κάναμε ότι κάναμε με το Mario Galaxy 2 και να αφήσουμε εκτός το Zelda»

Αν λάβουμε υπόψιν μας τις επιδόσεις των Soundtrack των δύο τελευταίων blockbusters της εταιρίας Galaxy 2 και Metroid Other M μπορούμε να ελπίζουμε για το καλύτερο ,ακουστικά ,Zelda που υπήρξε ποτέ.zelda skyward sword

Zelda : Skyward Sword
H αλήθεια είναι ότι το νέο Zelda είναι το πρώτο παιχνίδι που περιμένω τόσο ανυπόμονα στη ζωή μου. Πιθανότατα επειδή έχει ανακοινωθεί αρκετό καιρό τώρα, και η Nintendo είνα,ι ως συνήθως, ελάχιστα αποκαλυπτική σε σχέση με το παιχνίδι.
Αν κάτι θα ήθελα να έχει το νέο Zelda είναι (επιτέλους) ζωντανό κόσμο. Ένα Zelda με τον κόσμο του Fable θα ήταν ιδανικό για εμένα, αφού οι NPCs των Zelda είναι στην καλύτερη..διαφημιστικές πινακίδες.  Δε μπορείς ρε παιδί μου να έχεις σώσει ολόκληρη τη Hurule και ολοι να σου μιλούν όπως και πριν. Το Ocarina Of Time μας παρουσίασε μια τεράστια Hurule με βουνά, ποτάμια και κοιλάδες , και ελπίζω το Skyward Sword, να καταφέρει να γεμίσει με ζωή όλες αυτές τις τοποθεσίες!

2011.. υπομονή!

papp0us

Γιος της Zelda. αδελφός του Cris Redfield, έχω συμμαχήσει με τον Solid για να κατατροπώσουμε τον Bowser, πριν φάει τη Lara. Με το Android στο ένα χέρι και το χειριστήριο του Xbox στο άλλο η νίκη είναι δική μου!