This Week on XGamers: The Golden Age of Gaming

Αισίως φτάσαμε στο νέο κομμάτι της σειράς Mortal Kombat. Νο. 9 κυρίες και κύριοι. Οφείλω να πω πως η σειρά τα τελευταία χρόνια είχε κάνει μια μεγάλη κοιλιά…

Θυμάμαι τον εαυτό μου με το gamepad του Mega Drive II να παίζει MK 3 Ultimate και να φοβάται τα Fatality. Αργότερα στη χρυσή εποχή του Dreamcast και το MK Gold. Και μετά η κατρακύλα. Τι Shaolin Monks, τι Deception και Armageddon, MK vs DC και η λίστα πάει λέγοντας. Παιχνίδια που μόνο χειροτέρευαν τη σειρά, δε νομίζω να βρεθούν πολλοί που θα διαφωνίσουν, κι όσοι το κάνουν μάλλον είναι σχετικά νέοι gamers.

Οι παρασπονδίες όλων αυτών των τίτλων ήταν αρκετές. Από άσχετους χαρακτήρες μέχρι χαζά modes όπως το αβυσσαλέο σκάκι ή το campaign με πρωταγωνιστές τον Liu Kang και τον Kung Lao. Σίγουρα αυτό ήταν ότι χειρότερο είχα παίξει σε MK. Αλλά ήρθε η λύτρωση. Το νέο Mortal Kombat επιστρέφει στις παλιές δόξες του fighting της σειράς. Αίμα αρκετό να πνίξει τον πλανήτη και σφαγές σε 3d.

Το κείμενο αυτό δεν είναι review. Απλά το ΜΚ είναι το τρανό παράδειγμα του πως μια σειρά που έχει πάρει την κατιούσα μπορεί να αναγεννηθεί από τις στάχτες της (cliché). Πολλά παιχνίδια βγαίνουν και δε θυμίζουν σε τίποτα την αίγλη των προκατόχων τους. Σαν οι developers να έχουν ξεχάσει πως είναι τα καλά παιχνίδια και απλά πλέουν με τη ροή.

Στην ίδια μοίρα με τα -μέχρι πριν μερικές μέρες που κυκλοφόρησε το 9- ΜΚ νομίζω είναι τα Sonic. Που πήγε το Sonic Adventure; Θυμάμαι ξανά τη μέρα που πήρα όλο χαρά το Sonic Adventure 2 μόνο για να δώ πως ήταν ένα χαζό situation game χωρίς την αίσθηση και τα στοιχεία adventure που είχε το πρώτο. Μετά πήγαμε σε Sonic Rivals με αγώνες (σοβαρά SEGA;;;) ή το Sonic Chronicles The Dark Brotherhood. Ακόμα και στα Call of Duty. Πάνε οι μέρες του 2 με το τεράστιο campaign και το fun to play multiplayer. Τώρα Treyarch. Μαζί με αυτά και τα παιχνίδια Spiderman.

Οι γραμμές αυτού του κειμένου δε φτάνουν για όλα. Το θέμα είναι ένα και βασικό.Πότε θα ξυπνήσουν οι εταιρίες από το λήθαργο και θα αρχίσουν να ξαναβγάζουν παιχνίδια αντάξια των τίτλων τους (να πω και Resident Evil;) είναι νομίζω το ξεκάθαρο θέμα. Εν κατακλείδι, οι σειρές με βαρύγδουπους τίτλους μπορούν να ξεφύγουν από την ατελείωτη κατρακύλα όπως έκανε το Mortal Kombat, αρκεί να δουν τις ρίζες τους. Ίσως είναι δύσκολο όταν ψάχνουν μόνο το πως θα βγάλουν ένα ripoff που μόνο τίτλο έχει ίδιο με τα προηγούμενα (Duke Nukem Manhattan Project? Seriously?) αλλά είναι εφικτό. Γεια μας!

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός εδώ μέσα σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες.. Στον ελεύθερό μου χρόνο πίνω τζιν τονικ.