Battlefield 3 PC

Σκεφτείτε το παιχνίδι στο οποίο δεν θα υπήρχε κανένα αρνητικό. Το παιχνίδι με τα τέλεια γραφικά, το τέλειο gameplay, το τέλειο multiplayer, το τέλειο co-op και το τέλειο σενάριο. Ένα παιχνίδι του οποίου η βαθμολογία που του αρμόζει είναι το 11/10 και το οποίο σε φτάνει σε σημείο εθισμού σαν σκληρό ναρκωτικό. Αυτό μας πρωτοπαρουσίασε(ή προσπάθησε τουλάχιστον) η EA με την DICE μέσα από τις διαφημιστικές κινήσεις της. Αυτό είναι όμως το Battlefield 3; Βάλτε το theme του Battlefield 1943 και συνεχίσετε το διάβασμα για να μάθετε αν είναι όντως έτσι τα πράγματα.

Some story about a terror plot in New York and the marine claims he has information to stop it:

Singleplayer

Ότι λέει ο τίτλος(ο οποίος προέρχεται από διάλογο στο παιχνίδι) είναι και το σενάριο σε όλο το παιχνίδι. Βασικός πρωταγωνιστής ο Henry Blackburn τον οποίο χειρίζεστε στις πιο πολλές αποστολές του παιχνιδιού μαζί με άλλον έναν άντρα και μια γυναίκα για τις υπόλοιπες. Το σενάριο κινείτε γύρω από τρομοκρατικές επιθέσεις οι οποίες έχουν ως στόχο κεντρικά σημεία του πλανήτη. Το παιχνίδι μας βάζει στο ψητό με τον βασικό πρωταγωνιστή στην αρχική αποστολή να βρίσκεται σε ένα τρένο έχοντας έναν άγνωστο(για όποιον παίζει το παιχνίδι πρώτη φορά) στόχο. Ύστερα από μία άγνωστη πρώτη σκηνή, βλέπουμε τον παίχτη να ανακρίνεται σχετικά με κάτι που είχε αναφέρει περί επίθεσης στη Νέα Υόρκη και για πληροφορίες που έχει για αυτή. Έτσι, μέσω flashback, θα ζήσετε την ιστορία του ως ένστολος με σκοπό να αποδείξει τα λεγόμενα του.

Το Battlefield ήταν ανέκαθεν μια σειρά multiplayer – mainly παιχνιδιών. Έτσι κι αυτό ενώ διαθέτει μία ιστορία και ένα cooperative, δεν πρωτοπορεί σε αυτά και δεν θα μπορούσαν σε καμία περίπτωση να χαρακτηριστούν ως μία εμπειρία που δεν πρέπει να χάσετε. Ο λόγος για το singleplayer, το mode που θεωρούνταν “αποκλειστικότητα” της σειράς Call of Duty. Μιλάμε για ένα campaign – αντιγραφή του προαναφερθέντος παιχνιδιού με ότι αυτό συνεπάγεται. Έτσι, αυτό το κομμάτι του παιχνιδιού υποφέρει από πολλά προβλήματα και λάθος επιλογές των δημιουργών. Πρώτο, το προκαθορισμένο παιχνίδι. Πιστέψτε με, είναι χειρότερο από ότι ακούγετε. Το πως παίζετε είναι προκαθορισμένο. Το τι θα γίνει είναι προκαθορισμένο. Τα πάντα είναι προκαθορισμένα και αν τολμήσετε να παραβείτε αυτό το πρότυπο, θα υποστείτε τις συνέπειες που σας αναλογούν. Το παιχνίδι σας λέει να πάτε ως την πόρτα; Δεν το κάνετε, αλλά στέκεστε σε ένα σημείο ακίνητος; ατελείωτα κύματα εχθρών ως τιμωρία μέχρι να κάνετε αυτό που σας λένε. Αυτό είναι το φαινόμενο που επικρατεί σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Αμέτρητα scripted events κάνουν την εμφάνιση τους υπενθυμίζοντας μας ότι παρόλο που πρόκειται για μία καλή τεχνική, πρέπει να υπάρχει όριο στη χρήση της. Το Battlefield 3, όμως, υπερβαίνει το όριο. Άλλο ένα φαινόμενο που “χαντακώνει” το campaign, είναι τα qte’s. Πολλά σημεία δράσης του παιχνιδιού περιορίζονται στο πάτημα των σωστών κουμπιών του υπολογιστή τα οποία, μάλιστα, περιορίζονται σε 4. Στα προκαθορισμένα στοιχεία του παιχνιδιού, προστίθεται και η A.I., η οποία είναι προβλεπόμενη σε σημείο, μάλιστα, που ύστερα από έναν από τους πολλούς θανάτους σας, θα ξέρετε ακριβώς που βρίσκετε ο εχθρός και ποια κίνηση θα κάνει.

Βέβαια, αυτό που θα έπρεπε να αναγνωρίσουμε στο campaign του Battlefield 3, είναι οι αρκετές ανατροπές και εκπλήξεις που επιφυλάσσει. Μάλιστα, είμαι σίγουρος ότι τη στιγμή που γράφω αυτές εδώ τις γραμμές, πολλοί δεν έχουν καταλάβει ακριβώς τι γίνετε στο single player, όπως για παράδειγμα το τέλος του. Θετικότατο, επίσης θα πρέπει να θεωρηθεί το γεγονός ότι σε αντίθεση με το ανάλογο κομμάτι του Battlefield Bad Company 2, στο Battlefield 3, δεν βαρέθηκα ούτε δευτερόλεπτο. Η αίσθηση, όμως, που είχα ήταν ότι έπαιζα απομίμηση Call of Duty με καλύτερα γραφικά και αυτό φάνηκε και μόνο από τον τρόπο περιγραφής της ιστορίας ο οποίος ήταν πανομοιότυπος με αυτόν του Call of Duty Black Ops. Τελικώς, θα πρέπει να χαρακτηριστεί ως Call of Duty wannabe χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι αντιγράφει από τους καλύτερους.

Two are better than one:

Cooperative

Το co-op, είναι άλλο ένα νεοφερμένο στοιχείο του Battlefield 3. Πρόκειται για έξι αποστολές τις οποίες καλείστε να εκπληρώσετε μαζί με έναν φίλο σας ή έναν άγνωστο που μπορείτε να βρείτε μέσω του matchmaking. Άξιο αναφοράς είναι ότι οι έξι αυτές αποστολές δημιουργούν ένα σενάριο, όχι βέβαια κάτι σημαντικό, αλλά απλώς είναι αξιοθαύμαστο το γεγονός ότι μπορούμε να μιλάμε για δύο διαφορετικές σεναριακές δομές στο Battlefield 3. Βέβαια, όπως και ακούγονται, οι έξι αποστολές είναι ελάχιστες, αλλά ως κινητήρια δύναμη, θα έχετε την απόκτηση διαφόρων όπλων για το multiplayer την οποία απόκτηση επιτυγχάνετε με τις καλές επιδόσεις σας στις αποστολές αυτές. Σημαντικό αρνητικό, ωστόσο είναι η απουσία επικοινωνίας με τον συμπαίκτη σας είτε αυτή είναι γραπτή, είτε φωνητική και με αυτό τον τρόπο χάνετε το “ζουμί” του mode. Έτσι, το co-op κομμάτι του παιχνιδιού προσφέρει ένα ευχάριστο διάλειμμα και διασκέδαση με έναν φίλο σας.

Battlefield 3=Multiplayer:

Multiplayer

Όλοι θα ομολογούσαν ότι ο κύριος λόγος αγοράς ενός τίτλου Battlefield, είναι το multiplayer mode το οποίο αποτελεί σήμα κατατεθέν της σειράς. Ευτυχώς, αυτό συνεχίζει να υφίσταται. Έτσι, και σε αυτό το Battlefield, θα βρεθείτε σε μάχες πεζικού, εναέριες αλλά και ναυμαχίες με σκοπό ανάλογο του mode σας. Στο κλασσικό Conquest, στο οποίο καλείστε να προστατεύετε τις σημαίες σας με σκοπό τον εκμηδενισμό των πόντων “tickets” του αντιπάλου με τους πόντους να κατεβαίνουν γρηγορότερα στην ομάδα με τις λιγότερες σημαίες, το Rush που παρουσιάστηκε στη σειρά Battlefield Bad Company και στο οποίο καλείστε εάν είστε αμυνόμενος να υπερασπιστείτε δύο m-com station(κάτι σαν βόμβες) τη φορά ενώ σαν επιτιθέμενος να τις καταστρέψετε(μία ομάδα επιτιθεμένων και μία αμυνόμενων) και καθώς καταστρέφονται, προχωράτε παρακάτω στον χάρτη και τέλος το νεόφερτο Team Deathmatch το οποίο είναι αυτό που καταλάβατε. Σε αυτές τις τρεις κατηγορίες συμπεριλαμβάνονται κάποιες υποκατηγορίες όπως το Squad Deathmatch και το Squad Rush. Όπως και σε όλα τα Battlefield, έτσι και σε αυτό, όλα τα κύρια modes έχουν δύο ομάδες στις οποίες εμπεριέχονται squads οι οποίες είναι υποομάδες των τεσσάρων ατόμων που επικοινωνούν καλύτερα μεταξύ τους. Στη διάθεση σας θα έχετε τέσσερα kits, δηλαδή τέσσερις ειδικότητες(σε αντίθεση με τα δώδεκα του Battlefield 2). Αυτά δεν είναι άλλα από τα Assault, Engineer, Support και Recon. Το κάθε ένα εκπληρώνει και ένα διαφορετικό λειτούργημα με το kit του Assault να έχει ενωθεί με αυτό του Medic. Εάν, λοιπόν, είστε assault, καλό θα ήταν να βρίσκεστε στο επίκεντρο της μάχης σε μάχες πρόσωπο με πρόσωπο και ταυτόχρονα να βοηθάτε τους συμπαίκτες σας κάνοντας τους heal. Εάν, πάλι είστε engineer, η μάχες με οχήματα θα πρέπει να είναι το φόρτε σας και ο στόχος σας η επιδιόρθωση τους. Στην περίπτωση του support kit, θα πρέπει να βρίσκεστε σταθερά σε σημείο βολής. Κάπου που θα μπορείτε να βοηθάτε τους συμπαίκτες σας προσφέροντας τους κάλυψη. Τέλος, εάν είστε ο γνωστός “καμπέρης” recon θα πρέπει να εξαφανίζεται κάθε ίχνος ζωής που βρίσκεται σε μεγάλες αποστάσεις. Εάν όλη η ομάδα δρα με αυτό τον τρόπο και όχι κυνηγώντας το K/D, θα ζήσετε την απόλυτη εμπειρία Battlefield και θα καταλάβετε την κύρια διαφορά του από το Call of Duty -την ομαδικότητα- που θα σας κάνει να νομίζετε ότι βρίσκεστε σε πραγματικό πόλεμο. Αυτονόητο είναι, βέβαια, ότι κάθε kit έχει διαφορετικά όπλα. Κλείνοντας το θέμα των kits, να αναφέρουμε ότι υπάρχουν κάποια specializations που προσφέρουν ιδιαίτερες ικανότητες στον στρατιώτη σας και ότι τα οχήματα έχουν κάποια όπλα και ιδιαιτερότητες(όπως μεγαλύτερη ανθεκτικότητα) τα οποία ξεκλειδώνονται σε αναλογία με τις επιδόσεις μας σε αυτά.

Τα οχήματα διαθέτουν τεράστια ποικιλία και μας δικαιώνουν για την τυχόν επιλογή αγοράς μας. Μπορεί να μην υπάρχουν διθέσια jets με τα οποία έχω κάποιο κόλλημα, όμως και μόνο που υπάρχει η λέξη jet στο Battlefield 3, φτάνει. Έτσι, λοιπόν η εμπειρία οδήγησης των jets στο Battlefield 3 είναι απλά τέλεια και αυθεντική. Μάλιστα όσων αφορά τις αερομαχίες, το Battlefield 3 δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από προσομοιωτές του είδους και μάλιστα σε ορισμένα σημεία τους ξεπερνάει! Η κατηγορία των οχημάτων συμπληρώνεται με ελικόπτερα, tanks, τζιπ, βάρκες, αντιαεροπορικά και πάρα πολλά άλλα. Έτσι το πεδίο της μάχης χωρίζετε σε τρία μέρη: στον αέρα, στο έδαφος και τη θάλασσα. Αυτό σημαίνει εμπειρία πολέμου.

Οι χάρτες του παιχνιδιού είναι εννιά από τους οποίους οι τέσσερις περιέχουν jets και είναι μεγάλης κλίμακας σε κυρίως ανοιχτά μέρη, ενώ υπάρχει και η γνωστή σε όλους πλέον Operation Metro που δεν περιέχει οχήματα και μας δείχνει την CoD πλευρά του Battlefield. Οι χάρτες του Battlefield 3 φαίνονται σχεδιασμένοι να παίζονται στο Conquest mode οπού και τους αρμόζει για να τους ευχαριστηθείτε σε όλο τους το μεγαλείο σε αντίθεση με αυτούς του Bad Company 2 που η μορφή τους ήταν κατά πολύ προτιμότερη για Rush. Αν εξαιρέσουμε την Operation Metro η οποία είναι από τις χειρότερες και πιο αντιπαθείς μου πίστες στο παιχνίδι, οι υπόλοιπες είναι καλοσχεδιασμένες με τις Kharg Island(που είναι πανομοιότυπο του ομώνυμου νησιού που βρίσκεται στο Ιράν), Operation Firestorm και Caspian Border να ξεχωρίζουν και να μου δημιουργούν το ερώτημα γιατί επελέγη ο χειρότερος χάρτης του παιχνιδιού για να αναδειχθεί στη Beta.

Όλα αυτά, όμως δεν θα είχαν υπόσταση αν δεν υπήρχε η δυνατότητα ταυτόχρονου παιχνιδιού με 64 παίχτες! Αυτό είναι που προφέρει πραγματική εμπειρία πολέμου και εκπληρώνει την υπόσχεση που θέτει από τον τίτλο. Να σας κάνει να νιώθετε ότι βρίσκεστε στο πεδίο της μάχης. Έτσι, στους άφθονους servers με τα 64 άτομα, θα παρατηρήσετε ότι γίνετε ο κακός χαμός με μάχες να εκτυλίσσονται γύρω σας, οι κάλυκες να αδειάζουν και οι σφαίρες να πέφτουν βροχή. Από πλευράς lag, τον πρώτο καιρό οι severs υπέφεραν από αυτό, αλλά σταδιακά μειώθηκε φτάνοντας στο σημερινό αποτέλεσμα του ελαχίστου lag.

Το Team Deathmatch, είναι το mode που βγαίνει εκτός μάχης. Η μορφή του είναι γνωστή με τυχαία spawn με σκοπό τα kills σημειώνοντας και την πλήρη απουσία των οχημάτων. Όλα τα προβλήματα, λοιπόν, έχουν μαζευτεί στο εν λόγω mode και με το προβλήματα, εννοούμε το spawn system όπου λόγω των 64 παιχτών, και λόγω κακού προγραμματισμού πολλές φορές δεν θα βρίσκει σημείο για spawn οπότε και θα πατάτε συνεχώς το deploy button χωρίς να σας βάζει κάπου έως ότου πεθάνει κάποιος και αδειάσει μία θέση. Τα προβλήματα, όμως δεν τελειώνουν εδώ, καθώς πολλές φορές λόγω του προβληματικού spawn system, θα κάνετε spawn δίπλα σε εχθρούς ή άλλοτε από πίσω τους.

Αυτό που είναι αρκετά προχωρημένο είναι το σύστημα επιβραβεύσεων όπου και σας επιβραβεύει με το παραμικρό σας κατόρθωμα. Με αυτό τον τρόπο, επιτυγχάνετε η επιβράβευση παιχτών που δεν κυνηγάνε το K/D, αλλά τη γενικότερη οργάνωση και αλληλοβοήθεια. Έτσι, δίνετε ένα μεγάλο συν για το παιχνίδι, καθώς χάρη σε αυτό, ανοίγονται ορίζοντες ομαδικότητας και συνεργασίας.

Τελικώς, το multiplayer του Battlefield 3, αποδεικνύεται πάρα πολύ καλό και παρόλο που δείχνει επηρεασμένο από το CoD, διαθέτει ακόμα την ταυτότητα του που έκανε τη σειρά να αναδειχθεί και να φτάσει στην κορυφή. Οι χάρτες είναι καλοί και τα οχήματα τέλεια ενώ χάρη στα 64 άτομα, γίνετε ένας εικονικός πόλεμος με όλη την έννοια της λέξης πόλεμος. Έτσι, μπορούμε άφοβα να μιλάμε για ένα από τα καλύτερα multiplayer σε παιχνίδι(φτάνοντας κοντά στον θρόνο) που με τη συντροφιά του θα χάσετε πολλές ώρες από τη ζωή σας.

Proud for my PC:

Τεχνικός τομέας

Το παραλήρημα που είχαμε στο πρώτο(από τα πολλά) βίντεο του Battlefield 3, δεν μπορεί να περιγραφεί με λέξεις. Βλέπαμε ένα παιχνίδι από άλλο πλανήτη και άλλη εποχή. Ύστερα από τη Beta, τα πράγματα άλλαξαν και δεν είδαμε στην οθόνη του pc μας αυτό που βλέπαμε στα video. Εκτός από το gameplay(της Beta), έτσι και τα γραφικά ήταν σχετικά απογοητευτικά σε σχέση με του βίντεο(όχι σε σχέση με άλλα παιχνίδια). Πώς είναι όμως τα πράγματα στην τελική έκδοση;

Με δύο λέξεις: πολύ διαφορετικά! Τα γραφικά είναι όντως από άλλο πλανήτη και επειδή δεν θα ήθελα να τα χαρακτηρίσω επόμενης γενιάς, τα χαρακτηρίζω της τρέχοντος γενιάς και αυτό επειδή δεν φτάνει αυτά του Samaritan Tech Demo της Epic που είναι ο στόχος της επόμενης γενιάς. Παρά ταύτα, τα γραφικά του Battlefield 3 είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην τρέχουσα γενιά και το μόνο που ίσως τα φτάνει, είναι το DirectX 11 patch του Crysis 2. Καλό θα ήταν να επισημάνουμε ότι ακόμα κι αν το μηχάνημα σας είναι “αργοκίνητο καράβι”, και αντέχει στα low settings μόνο, τότε θα πρέπει να προτιμήσετε την έκδοση του PC από την έκδοση των κονσολών γιατί ακόμα και αυτή είναι καλύτερη γραφικώς από την έκδοση των “PS360”.

Τα bugs, πάλι έχουν εξαλειφθεί και κάνουν την Beta έκδοση να μοιάζει άλλο παιχνίδι! Για να καταλάβετε, η περίπτωση που συνάντησα bug ήταν μόνο μία και αυτή ήταν ένα μικρό-bug. Θα μπορούσε, βέβαια να θεωρηθεί και ως bug το λάθος spawn system στο Team Deathmatch.

Η καταστρεψιμότητα, πάλι είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Πάει ένα βήμα μπροστά με καταστρεφόμενα πλακάκια και γενικώς πιο ρεαλιστική καταστροφή, αλλά γυρίζει δύο πίσω σε σχέση με το Bad Company 2. Τα “πίσω βήματα”, είναι η scripted καταστροφή την οποία θα παρατηρήσετε στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού. Όπως είχα αναφέρει και στο Beta Preview, μπορεί να ρίξετε σε ένα σημείο στον τοίχο και να καταρρεύσει και να ρίξετε σε ένα άλλο που βρίσκετε λίγα εκατοστά παρακάτω και να μην καταλάβει τίποτα(εκτός από την κλασσική μαυρίλα). Έτσι, πιστεύω ότι συγκαταλέγεται σε ένα από τα αρνητικά σε σχέση πάντοτε με τα Bad Company, όμως δεν σημαίνει ότι δεν εκπλήσσει τον νέο(νέο;) Battlefield player.

Ο ήχος του παιχνιδιού, πάλι(όπως και στην Beta) είναι το κάτι άλλο! Τι σφαίρες να περνάνε δίπλα σας και να σας “ξυρίζουν”, τι άψογο voice work, τι απίστευτος ήχος οχημάτων, όλα συνεργάζονται για να δημιουργήσουν μια αρμονική ορχήστρα του πολέμου και σε συνδυασμό με τα γραφικά να σας κάνουν να νομίζετε ότι συμμετέχετε σε πραγματικό πόλεμο. Θεϊκό επίσης είναι το remake του κλασσικού Battlefield 1943 theme το οποίο ακούγετε σε διάσπαρτες στιγμές παιχνιδιού.

Κλείνοντας, θα πρέπει να αναφερθούμε στις απαιτήσεις του παιχνιδιού, ενός φαινομενικά βαριού παιχνιδιού(δεν νοείτε η 6950 recommended), αλλά παρόλα αυτά εντός λογικού ορίου. Δεν γίνετε να περίμενε κανείς να παίζει τέτοιο παιχνίδι με τέτοια γραφικά με Intel Pentium 4 και Intel GPU. Έτσι, το Battlefield 3 θα σας κάνει να αισθάνεστε περήφανοι για το μηχάνημα σας(όπως υποδεικνύει και ο τίτλος) ενώ μερικούς(σαν εμένα) θα τους αναγκάσει να κάνουν αναβάθμιση!

War’s Facebook:

Origin & Battlelog

Και φτάσαμε στο μήλο της Έριδος. Για όσους δεν με καταλαβαίνουν, επιβάλετε να εξηγήσω τους παραπάνω όρους. Το Origin εγκαινιάστηκε πρόσφατα. Είναι ευρέως γνωστό και ως το αντίστοιχο Steam της EA(σημ. Electronic Arts) ή πιο απλά το ηλεκτρονικό της κατάστημα. Το Battlelog, από την άλλη, είναι το αντίστοιχο Elite του Call of Duty, δηλαδή μία σελίδα με το βαφτιστικό υπηρεσία και αντίστοιχο Facebook του Battlefield. Τουλάχιστον έτσι θέλει να παρουσιάσει τον εαυτό του(αναλυτικά παρακάτω).

Οι δύο αυτές υπηρεσίες “φάγανε κράξιμο” γιατί πολύ απλά απαιτούσαν αρκετούς πολύτιμους πόρους τους οποίους δεν διαθέτουμε. Το Origin αρχικά, είναι μία υπηρεσία 100% σαν το Steam. Μεγάλο πρόβλημα αποτελούσε και ακόμα αποτελεί το άνοιγμα του για το οποίο χρειάζονται ακόμα και λεπτά. Το βασικό όμως πρόβλημα ήταν είναι και θα είναι το Battlelog. Ενώ φαινομενικά είναι μία υπηρεσία πολύ καλά δομημένη με προφίλ, φίλους και δεν συμμαζεύεται, αποτελεί κάτι παραπάνω. Μπορεί να χαρακτηριστεί και ότι δρα ως DRM για το παιχνίδι και ταυτόχρονα το κάνει με πολύ καλό τρόπο. Επίσης, παρουσιάζετε ως μία προσφορά στο πάντα αντίστοιχο της και μάλιστα δωρεάν. Αλλά από όλες της επιλογές της DICE, η χρήση του Battlelog ως μία σελίδα στο ίντερνετ είναι η χειρότερη και αυτό για ποικίλους λόγους. Πρώτον με αυτό τον τρόπο δεν υπάρχει menu στο Battlefield 3. Θα μου πείτε: σιγά το πράγμα. Και έχετε δίκιο. Και αυτό που σας δικαιώνει είναι το ότι υπάρχουν πολύ χειρότερα προβλήματα στη χρήση του Battlelog. Πρώτο και κύριο όπως είναι και λογικό, τα κρασαρίσματα είναι ουκ ολίγα. Ένα παιχνίδι με 2(βαριές) εφαρμογές από πίσω του να εκτελούνται(χώρια των δικών σας) θα αντιμετώπιζε προβλήματα, πόσο μάλλον το Battlefield 3. Κάπως έτσι, το παραπάνω γίνετε πράξη με τα disconnects να είναι πάρα πολλά και να σας κάνουν έξαλλους. Εκτός των disconnects και των λιπών προβλημάτων, έκανα ένα πείραμα παρατηρώντας τα frames με ανοιχτό το Battlelog και με κλειστό. Η διαφορά ήταν τεράστια! Ενώ με ανοιχτό το Battlelog, το Battlefield έτρεχε στα 35 frames, κλείνοντας το Battlelog τα frames ανεβαίνουν αμέσως στα 45-55! Η διαφορά και οπτικώς(όπως είναι λογικό) είναι αχανής και σας κάνουν να καταριέστε την DICE για αυτή της την επιλογή.

Παρόλα αυτά, θα πρέπει να αναγνωρίσουμε κάποια θετικά στο όλο σκηνικό καθώς το Battlelog ως μία υπηρεσία είναι πολύ καλή και όμορφα δομημένη. Πολλές θα είναι οι φορές που θα το εξερευνήσετε κοιτώντας τα στατιστικά σας και θα γίνει το Facebook του πολέμου σας. Επίσης, το παιχνίδι ανοίγει σχετικά γρήγορα όπως και η σελίδα του Battlelog. Τελικώς, μπορεί και να το χαρακτηρίσετε ως θετικό αψηφώντας τα αρνητικά που έθεσα, όμως μία συμβουλή που σας δίνω είναι να το κλείνετε κάθε φορά αφότου συνδεθείτε σε ένα server και θα με θυμηθείτε.


Βattlefield: An area where a battle is fought

Τελειώνοντας αυτό το εκτενέστατο(όπως μάλλον θα καταλάβατε) review, νιώθω διστακτικός ως προς τον βαθμό που πρέπει να του βάλω. Η αλήθεια είναι ότι το απόλαυσα και συνεχίζω να το απολαμβάνω με την ψυχή μου, όμως σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσα να παραβλέψω τα αρνητικά του. Όσοι ψάχνετε ένα παιχνίδι με πολύ καλό singleplayer και δεν ασχολείστε με το multiplayer, απορώ γιατί διαβάζετε ακόμα. Όσοι πάλι ψάχνετε το ετήσιο καλό multiplayer FPS σας, τότε σας διαβεβαιώ ότι το Battlefield 3 είναι ο multiplayer παράδεισος σας. Κλείστε το Battlefield 1943 theme και ξεκινήστε πόλεμο!