H Nintendo έχει καταφέρει να αποφύγει τα RAM bottlenecks στο Wii U

nano-assault-neo-wii-u
Το Nano Assault θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα με το Wii U

Μια ακόμα ομάδα ανάπτυξης έχει μόνο καλά λόγια να πεί για το Hardware του Wii U.

Αυτή τη φορά, ο Manfred Linzner της Shin’en Multimedia, δημιουργός του Nano Assault μιλώντας στο Not Enough Shaders δήλωσε κατάπληκτος για το “πόσο εκτεταμένο κώδικα” μπορεί να διαχειριστεί η συσκευή χωρίς να υπάρξουν καθυστερήσεις, ακόμα και πριν το Optimisation.

To πρόβλημα στις μέρες μας, δεν είναι ο χρονισμός του πυρήνα, αλλα η καθυστέρηση της RAM. Ευτυχώς η Nintendo έχει κάνει σημαντικές προσπάθειες για να εξασφαλίσει οτι οι developers θα μπορέσουν να αποφύγουν τη συνηθησμένη συμφόρηση στο Wii U.

Έχουν οργανώσει πολύ σωστά το πως οι Controllers των CPU, GPU και μνήμης, συνεργάζονται, για να ενισχύσουν την απόδοση του πυρήνα. Για παράδειγμα, με μια μικρή αλλαγή, καταφέραμε να βελτιστοποιήσουμε ορισμένα πολύ “βαριά” κομμάτια φόρτωσης, κάνοντας τα 6 φορές πιο γρήγορα απο πριν, χωρίς να χρησιμοποιήσουμε ουτε μια γραμμή κώδικα.

Σύμφωνα με τον κ.Linzner τα Bottlenecks είναι συχνό φαινόμενο σε όλες τις συσκευές, αλλα οι ρυθμίσεις της Nintendo σχετικά με τη μνήμη Cache και την καθυστέρηση αλλα και το μέγεθος της RAM έχουν αποδειχθεί μια αποτελεσματική λύση.

Τόνισε επίσης οτι μεγάλη βοήθεια είναι οτι η Nintendo δεν έχει επιβαρύνει τα Chip του επεξεργαστή και γραφικών με το βάρος του Streaming στο χειριστήριο αλλα και της ενσωματωμένης κάμερας.

Τέλος πρόσθεσε οτι παρόλο που το Wii U είναι ήδη αρκετά δυνατό, η δυνατότητες του για βελτιστοποίηση το καθιστούν ικανό για ακόμα πιο εξαιρετικά αποτελέσματα, όταν σε λίγα χρόνια οι Developers θα ξεκλειδώσουν τα μυστικά τους, φτάνοντας την κονσόλα στα όρια της.

 

Άγγελος "papp0us" Παπαναγιώτου

Γιος της Zelda. αδελφός του Cris Redfield, έχω συμμαχήσει με τον Solid για να κατατροπώσουμε τον Bowser, πριν φάει τη Lara. Με το Android στο ένα χέρι και το χειριστήριο του Xbox στο άλλο η νίκη είναι δική μου!