Το τοπίο ξεκαθαρίζει για το Xbox One!

xbox one

Η Microsoft, μόλις 3 μέρες πριν την E3 2013, ανακοινώνει πολλά από τα νέα χαρακτηριστικά της κονσόλας της, βάζοντας οριστικό τέλος στην φημολογία των περασμένων βδομάδων, σχετικά με το πολυσυζητημένο always-online, τα μεταχειρισμένα και τις cloud δυνατότητες του Xbox Live.

Αρχικά, ναι, το Xbox One απαιτεί σύνδεση στο internet. Όχι συνεχή σύνδεση, αλλά τουλάχιστον μία φορά κάθε 24 ώρες (κάθε μία ώρα αν είστε συνδεδεμένος σε κονσόλα φίλου). Αν η σύνδεση διακοπεί, μπορείτε να παίζεται για τις υπόλοιπες 24 ώρες, αλλά και να βλέπετε Blu-Ray και DVD μετά το διάστημα αυτό. Οι λόγοι που οδήγησαν την Microsoft στην κίνηση αυτή, θα γίνουν αντιληπτοί στην συνέχεια (έχουν να κάνουν με το licencing των παιχνιδιών). Επιπλέον, το Xbox One θα διαθέτει μία κατάσταση χαμηλής κατανάλωσης, κατά την οποία θα ενεργοποιείται για να κάνει updates, περιορίζοντας σημαντικά τον χρόνο αναμονής πριν την έναρξη του παιχνιδιού.

Περνώντας στις cloud δυνατότητες της κονσόλας, όταν ένα παιχνίδι εγκατασταθεί, θα μπορείτε να το παίξετε χωρίς να εισάγετε κάθε φορά το δισκάκι, από τον σκληρό σας δίσκο αλλά και από το cloud! Αυτό σημαίνει πως όταν μεταφέρεστε σε έναν φίλο, δε χρειάζεται να κουβαλάτε και τα δισκάκια σας, αφού θα είναι πάντα διαθέσιμα προς streaming στην κονσόλα. Το καλύτερο από αυτά που ανακοίνωσε η Microsoft ακολουθεί ευθύς αμέσως: μέχρι και δέκα μέλη της οικογένειά σας(και φίλοι δηλαδή, εκτός και αν ζητάνε ταυτότητα :P), θα μπορούν να μοιραστούν τα παιχνίδια τους, απευθείας από το cloud! Το μόνο που απαιτείται είναι ο κάτοχος του παιχνιδιού να το προσθέσει στην shared library του.

Όσον αφορά τα μεταχειρισμένα, η Microsoft δε θα χρεώνει για την αγοραπωλησίες μεταχειρισμένων, αλλά θα είναι στο χέρι του εκάστοτε publisher η δυνατότητα μεταπώλησης του παιχνιδιού του. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αν η Χ εταιρία δεν επιθυμεί το παιχνίδι να παίζεται σε άλλες κονσόλες ή σε άλλα accounts, μπορεί να το κάνει. Επίσης, τα παιχνίδια μπορούν να δανειστούν σε φίλου μονο μία φορά, και μόνο αν ο φίλος είναι για περισσότερες από 30 μέρες στην friend list του Xbox Live.

Τέλος, η Microsoft συνιστά broadband σύνδεση τουλάχιστον 1.5Mbps, ενώ ανακοίνωσε πως οι χρήστες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν και mobile broadband! Το τοπίο έχει αρχίσει να ξεκαθαρίζει, αλλά η Microsoft με τις επιλογές της και κυρίως με την σύνδεση στο internet τουλάχιστον μία φορά το 24ωρο, περιορίζει σημαντικά τους παίκτες. Περισσότερα θα μάθουμε την Δευτέρα, όταν και η E3 2013 αρχίζει!

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός εδώ μέσα σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες.. Στον ελεύθερό μου χρόνο πίνω τζιν τονικ.