fbpx

E3 2013: Έφτασε η ώρα!

E3

Αχχχ. Κάθε χρόνο αυτό το άρθρο γράφω, κάθε χρόνο έξω πέφτω στις προβλέψεις μου… Έτσι και φέτος λοιπόν, εδώ είμαστε για να κάνουμε προβλέψεις που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα επιβεβαιωθούν, αλλά η παράδοση το επιβάλλει. Ας δουμε λοιπόν τι θέλουμε να δούμε τις από τις Microsoft, Sony, EA και Ubisoft, τις 4 εταιρίες δηλαδή που τραβάνε ανέκαθεν το ενδιαφέρον με τις συνεντεύξεις τύπου που διοργανώνουν. 

Ας ξεκινήσουμε με τις ώρες των παρουσιάσεων και τις τοποθεσίες όπου θα μπορέσετε να τις παρακολουθήσετε ζωντανά. Για αυτόν τον σκοπό, έχουμε δημιουργήσει ειδική σελίδα, όπου θα βρείτε το αναλυτικό πρόγραμμα, αλλά και ενσωματωμένο player που θα προβάλλει τις συνεντεύξεις τύπου όλων των εταιριών ζωντανά. Το portal θα το βρείτε εδώ.

Η Microsoft για μία ακόμη χρονιά ανοίγει τον χορό, και φέτος ελπίζουμε να μας κάνει να ξεχάσουμε τις περασμένες παρουσιάσεις, προσφέροντας αγνό, hardcore gaming και μόνο. Υπηρεσίες τηλεόρασης, multitasking, Skype και άλλα apps είχαν την τιμητική τους πριν από δύο βδομάδες στο Xbox Reveal Event, οπότε το καλό που θέλω στην Microsoft να τηρήσει την υπόσχεσή της και να μην σπαταλήσει χρόνο σε ανακοινώσεις που αφορούν αποκλειστικά την αγορά της Αμερικής και σίγουρα μικρότερο κοινό. Αυτά δε χωράνε σε ένα event σαν την E3.

Επίσης, το Kinect 2 φαίνεται να δουλεύει, και αυτό είναι καλό. Ας ελπίσουμε αυτή τη φορά όντως να δουλεύει και να υποστηριχθεί με σωστά παιχνίδια. Και προς θεού, όχι να απαιτείται η χρήση του, αλλά να είναι προαιρετική! Ή ακόμη καλύτερα να χρησιμοποιηθεί συνδυασμός χειριστηρίου και Kinect, όπως πχ στο Call of Duty Ghosts για φωνητικές εντολές.

Τελειώνοντας με την Microsoft, προβλέπω (ή θέλω να προβλέπω) μία λογική τιμή για την κονσόλα, η οποία δυστυχώς όμως δεν πρόκειται να ανακοινωθεί στο Los Angeles. Και αυτό γιατί η Microsoft θέλει σίγουρα να δει την πολιτική και στρατηγική που θα ακολουθήσει η Sony με το PS4 ώστε να προσφέρει την κονσόλα σε παρόμοια τιμή.

Όσον αφορά τη Sony, εδώ δε μπορούμε να πούμε πολλά. Η παρουσίασή της είναι μετά αυτής του Xbox, οπότε τυχούσες προβλέψεις δε νομίζω να πιάσουν τόπο. Η Ιαπωνική εταιρία είναι σίγουρα προετοιμασμένη, όχι απλά με Plan B, αλλά και C,D,E,F (κ.ο.κ) ώστε να είναι καλυμμένη σε οποιαδήποτε κίνηση της Microsoft λίγες ώρες πριν. Αν πάλι βρείτε κανα στοίχημα, βάλτε τα λεφτά σας στους τίτλους του PS Vita, το οποίο δε τα πηγαίνει και πολύ καλά σε πωλήσεις τώρα τελευταία, και η Sony σίγουρα θα προσπαθήσει να σώσει την κατάσταση. Και αν δε το προσπαθήσει στην E3, όπου θα έχει τραβηγμένα τα βλέμματα εκατομμυρίων gamers, πότε θα το κάνει;

xbox-one-vs-ps4-580-75
Η μάχη ανάμεσα Microsoft και Sony αναμένεται να κριθεί στις λεπτομέρειες, αλλά και σε μεγάλο βαθμό από τις τρίτες εταιρίες

Κλείνοντας και με την Sony, στις δύο ώρες που διαρκούν συνήθως οι συνεντεύξεις τύπου της, ελπίζω να μην ασχοληθεί με Υπηρεσίες και non-gaming εφαρμογές, προσπαθώντας να χτυπήσει υποψήφιους αγοραστές από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού και να χορτάσουμε και από εκεί μπόλικο gaming. Γιατί, αν στις 4 τα χαράματα αρχίζω να ακούω για ESPN και Netflix, το πιο πιθανό είναι να πάω για ύπνο.

Και τώρα που κλείσαμε με αυτές τις δύο, ας περάσουμε σε κάτι που τις αφορά εξίσου. Μεταχειρισμένα, always-online και DRMs. Ελπίζω αυτή η γενιά να μην αλλάξει τον τρόπο που παίζαμε τα τελευταία χρόνια, απαιτώντας συνεχή παρουσία διαδικτύου, και να μπλοκάρει τα μεταχειρισμένα. Αν και εδώ που τα λέμε, Microsoft και Sony έχουν πάρει καλά το μήνυμα του κοινού μέσω των social media, που είναι εντελώς αντίθετο σε τέτοιες κινήσεις. Και σε καμία περίπτωση δε θα έπαιζαν την επιτυχία της νέας τους κονσόλας κορόνα-γράμματα.

EA και Ubisoft ανέκαθεν έκαναν ικανοποιητικές προς εξαιρετικές παρουσιάσεις, με την δεύτερη να σώζει την περσινή ξηρασία από όλες τις άλλες εταιρίες. Η Ninty δεν θα κάνει μεγάλη συνέντευξη τύπου, αλλά θα επικεντρωθεί σε Nintendo Directs. Άλλωστε, η Ninty είχε πέρυσι την ευκαιρία να παίξει μπάλα μόνη της, αλλά μας απογοήτευσε σχεδόν όλους, ακόμη και τους φανατικούς υποστηρικτές της, όπως του υποφαινόμενου.

Η ώρα έφτασε! Μείνετε συντονισμένοι στο xgamers για πλήρη κάλυψη του event, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος της έκθεσης!

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός εδώ μέσα σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες.. Στον ελεύθερό μου χρόνο πίνω τζιν τονικ.