fbpx

EDGE: «Παιχνίδι δημοσίων σχέσεων το DRM-Free PS4»

SonyconferenceTradeins

Μπορεί η Sony να διευκρίνισε πως το DRM των μεταχειρισμένων αφορά του 3rd party publishers και αποκλειστικά το online τμήμα των παιχνιδιών (δηλαδή online passes, όπως ισχύει στην τρέχουσα γενιά), αλλά το EDGE σήμερα υποστηρίζει πως το DRM-free είναι παιχνίδι του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων (“PR game”) και αναμένει παρόμοιες πολιτικές στο PS4 με αυτές του Xbox One.

Σύμφωνα με πηγές της ιστοσελίδας, η πολιτική της Sony άλλαξε το τελευταίο λεπτό, ενώ οι πολιτικές των Microsoft και Sony έχουν αλλάξει κατά πολύ τους τελευταίους μήνες. Μάλιστα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η Microsoft μέχρι πριν λίγο καιρό δεν επέτρεπε σε καμία περίπτωση την δυνατότητα μεταπώλησης παιχνιδιών. Η πολιτική της, ωστόσο, άλλαξε και πλέον οι developers μπορούν να επιλέγουν αν επιθυμούν DRM στα παιχνίδια τους.

Τέλος, οι δημοσιογράφοι της ιστοσελίδας έχουν έρθει σε επαφή με developers οι οποίοι τονίζουν την σημασία να προστατεύσουν την δουλειά τους, ενώ περιμένουν παρόμοιες δικλείδες ασφαλείας σε Xbox One και PS4. Μάλιστα, σε μία περίπτωση ειπώθηκε πως τα μέτρα αυτά ήταν απαραίτητα για την βιομηχανία των κονσόλων να επιβιώσει! Ωστόσο, οι τελικές εκδοτικές συμβάσεις δε πρόκειται να δοθούν για ακόμη ένα μήνα, οπότε οι όροι χρήσης μπορεί να αλλάξουν μέχρι το λανσάρισμα της κονσόλας.

Άλλωστε, μέχρι την κυκλοφορία της κονσόλας έχουμε άλλες δύο εκθέσεις (Gamescom και TGS) με τις εταιρίες να βρίσκονται αμφότερες παρούσες! Το σχόλιο της Sony παραμένει πως οι 3rd party publishers μπορούν να επιλέγουν DRM για την κονσόλα, με την ίδια ακριβώς μορφή που ίσχυε στο PS3. Προσωπικά το βρίσκω τραβηγμένο η Sony να έπαιξε τόσο ύπουλα στην Συνέντευξη Τύπου της, αλλά όσο ζούμε μαθαίνουμε σε αυτή τη ζωή…

[Πηγή]

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός εδώ μέσα σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες.. Στον ελεύθερό μου χρόνο πίνω τζιν τονικ.