fbpx

Remedy: “Δε θα μπορούσαμε να φτιάξουμε το Quantum Break χωρίς την Microsoft”

quantum_break_0-580x322

Όπως και το Alan Wake, έτσι και το Quantum Break είναι αποκλειστικά στις πλατφόρμες της Microsoft (βέβαια το Alan Wake κυκλοφόρησε 2 χρόνια μετά και σε PC). Η επιλογή της Remedy να συνεχίσει να αναπτύσσει αποκλειστικά παιχνίδια για την Microsoft, αιτιολογείται από το ίδιο το Φινλανδικό studio: ένα τόσο μεγάλο παιχνίδι σαν το Quantum Break, το οποίο είναι μισό TV-show και μισό παιχνίδι δε θα μπορούσε να είχε δημιουργηθεί ανεξαρτήτως από την Remedy. Χρειαζόταν η χρηματοδότηση και η υποστήριξη μιας μεγάλης εταιρίας, η οποία βρέθηκε στο πρόσωπο της Microsoft με την οποία άλλωστε και η Remedy έχει πολύ καλές σχέσεις.

Για το Quantum Break η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρουμε και πολλά πράγματα, και ελπίζουμε το τοπίο να ξεκαθαρίσει στην Gamescom που ακολουθεί. Άμα λάχει, κάνουμε ντου με καλάζνικοφ και κάνουμε τον Sam Lake να τα ξεράσει όλα :P

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός εδώ μέσα σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες.. Στον ελεύθερό μου χρόνο πίνω τζιν τονικ.