Φήμη: Συνέχεια του Twilight Princess το Zelda του Wii U, στα πρότυπα του Skyrim

zelda-wii-u1

Καταιγισμός πληροφοριών για το νέο Zelda που ετοιμάζει η Ninty. Οι πληροφορίες αναρτήθηκαν αρχικά στο Ιαπωνέζικο 2ch, αλλά γρήγορα κατέβηκαν, γεγονός που δίνει μεγάλη πιθανότητα να είναι κατά ένα μέρος τους αληθινές. Ευτυχώς για ‘μας, κάποιος πρόλαβε να κλέψει τις πληροφορίες και να τις ανεβάσει σε άλλα sites! Έτσι:

  • Το παιχνίδι χρησιμοποιεί την μηχανή γραφικών που είδαμε στο Tech Demo της E3 2011. Το demo ήταν στην πραγματικότητα pre-alpha gameplay του παιχνιδιού
  • Είναι άμεσο sequel του Twilight Princess.
  • To παιχνίδι θα είναι ανοιχτού κόσμου. Μάλιστα, το 70% της ομάδας ανάπτυξης ασχολείται με τον κόσμο της Hyrule, αλλά και τα διάφορα side-quests και collectibles που θα υπάρχουν σε αυτόν.
  • Όχι motion controlls. Το παιχνίδι θα παίζεται με κουμπάκια, όπως το Twilight Princess στο Gamecube. Ωστόσο, η οθόνη του Gamepad θα χρησιμοποιείται για ποικίλες λειτουργίες.
  • Υπάρχουν 10 dungeons. Μπορείτε να παίζετε τα 5 πρώτα με οποιαδήποτε σειρά, και όταν τα τελειώσετε, να παίξετε τα 5 επόμενα με οποιαδήποτε σειρά. Το παιχνίδι θα περιλαμβάνει αυτό που ο Aonuma αποκαλεί “Παράλληα Μπουντρούμια”. Θα πρέπει να δουλεύετε παράλληλα σε περισσότερα από ένα dungeons, και οι ενέργειές σας θα επηρεάζουν και όλα τα υπόλοιπα. Ο Aonuma θέλει να σκέφτεται τα dungeons αυτά, σαν ένα μεγάλο Water Temple (may the force be with you)
  • Η Zelda θα έχει μεγαλύτερο μέρος στο παιχνίδι, με την προσωπικότητά της να αναπτύσσεται περισσότερο.
  • Η ανάπτυξη ξεκίνησε το πρώτο τρίμηνο του 2010, από διαφορετική ομάδα που δούλευε στο Skyward Sword. Όταν το 2012 κυκλοφόρησε το SS, η ομάδα ανάπτυξης αυτού ενώθηκε με την πρώτη που δουλεύει στο Zelda U.
  • Το online co-op θα είναι μία 3D εκδοχή του Four Swords, ενώ θα υπάρξει και DLC για το mode αυτό.
  • Όσον αφορά το μέγεθος του κόσμου, ο Aonuma θέλει να είναι τόσο μεγάλος όσο αυτός του Skyrim.
  • Όλοι οι NPCs θα έχουν φωνή, αλλά μία φανταστική γλώσσα που θα ανταποκρίνεται στα Hyrulιακά.
  • Ανακοίνωση το 2014, στην επόμενη E3.

Δεν ξέρω για εσάς, αλλά το Twilight Princess το απόλαυσα πραγματικά. Αυτά που διαβάζω μου δίνουν αρκετές ελπίδες, αλλά δυστυχώς θα πρέπει να περιμένουμε πολύ καιρό για να δούμε αν, εν τέλει, αληθεύουν.

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός εδώ μέσα σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες.. Στον ελεύθερό μου χρόνο πίνω τζιν τονικ.