Fighter Within: Hands-on preview

20130819_FighterWithin_Screen_ChayanvsVan

Μαζί με το Just Dance 4, η Ubisoft μας παρουσίασε το φρεσκοανακοινωμένο Fighter Within. Το Fighter Within είναι ο διάδοχος του Fighters Uncaged, το οποίο είχε κυκλοφορήσει πριν λίγα χρόνια κατά το launch του Kinect. Τώρα, το Fighter Within υπόσχεται να κάνει αυτό που δεν κατάφερε ο προηγούμενος τίτλος: να προσφέρει μία fighting εμπειρία στην χειρίζεστε τους παλαιστές με το σώμα σας.

Το ενδιαφέρον με αυτό το hands-on είναι ότι ήρθαμε για πρώτη φορά σε επαφή με το νέο Kinect του Xbox One, και πήραμε μία πρώτη γεύση για το τι μπορεί να κάνει. Δυστυχώς όμως, η νέα συσκευή της Microsoft αποτυγχάνει να αποδώσει τα αναμενόμενα, αφού οι μισές κινήσεις μας δεν καταγράφονταν σωστά από το παιχνίδι. Φυσικά, το φταίξιμο δεν είναι υποχρεωτικά του Kinect, αλλά ίσως η δυσλειτουργία αυτού να οφείλεται στον κώδικα του Fighter Within.

Το gameplay του παιχνιδιού κινείται σε αρκετά ρηχά επίπεδα. Ακολουθώντας τις οδηγίες της οθόνης και κάνοντας τις αντίστοιχες κινήσεις μπορείτε να ξεκάνετε εύκολα τον αντίπαλο, ή απλά σπαμάροντας την γροθιά σκυφτός, η οποία είναι σχεδόν αδύνατο να μπλοκαριστεί.

Τεντώνοντας τα χέρια σας σε μία κίνηση επίδειξης ποντικιών, συσσωρεύετε ενέργεια, την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να κάνετε ειδικές κινήσεις που κάνουν μεγαλύτερη ζημιά στον αντίπαλο. Ωστόσο όπως ξαναείπα, με λίγο γρήγορο spam ίδιας κίνησης, βγαίνετε νικητές.

Όσον αφορά τα γραφικά, το παιχνίδι είναι εξαιρετικό. Τα μοντέλα των χαρακτήρων είναι άρτια δημιουργημένα, όπως επίσης και τα περιβάλλοντα. Φυσικό επακόλουθο άλλωστε, αφού το Fighter Within αναπτύσσεται αποκλειστικά για μία next-gen κονσόλα.

Αντιπροσωπευτικό δείγμα Kinect; Δεν ξέρω, αλλά σίγουρα σε αυτή τη φάση της ανάπτυξης το παιχνίδι χρειάζεται πολύ μεγαλύτερη προσπάθεια για να καταφέρει να αγγίξει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Κρατάμε μικρό καλάθι, και ελπίζουμε η Ubisoft να μας ξαφνιάσει θετικά όταν το παιχνίδι κυκλοφορήσει αποκλειστικά στο Xbox One.

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός εδώ μέσα σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες.. Στον ελεύθερό μου χρόνο πίνω τζιν τονικ.