fbpx

YAIBA Ninja Gaiden Z: Συνέντευξη με τους δημιουργούς

yaiba

Αφήνοντας πίσω το μέτριο Ninja Gaiden 3, η Team Ninja είπε να αλλάξει πορεία και να ασχοληθεί με κάτι διαφορετικό. Κάτι καινούριο που θα δώσει νέα πνοή στην σειρά και θα κερδίσει πίσω το ενδιαφέρον των περισσότερων παικτών. Αυτό το “κάτι”, ακούει στο όνομα YAIBA, ενός spin-off τίτλου που μας δίνει τον έλεγχο του ομώνυμου αντι-ήρωα με βασικό στόχο να σκοτώσει τον Hayabusa, τον κεντρικό ήρωα της σειράς.

Έτσι, στο πλαίσιο της gamescom βρέθηκα με τον Keiji Inafune και ένα ακόμη μέλος της Team Ninja για να μιλήσουμε για την νέα προσθήκη της σειράς Ninja Gaiden. Αφού με ενημέρωσαν για τα βασικά στοιχεία του παιχνιδιού, ότι δηλαδή βρίσκεται υπό ανάπτυξη για Xbox 360 και PS3 και αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2014, ξεκινήσαμε την συζήτηση σχετικά με τα γεγονότα που πλαισιώνουν το παιχνίδι. Πως ξεκίνησε δηλαδή η ζομπο-αποκάλυψη. Όπως συνηθίζεται όμως, τα σχόλια περί υπόθεσης περιττεύουν σε αυτές τις περιπτώσεις, με τους developers να τονίζουν πως αυτό θα το μάθουμε αφού πιάσουμε το παιχνίδι στα χέρια μας. Ωστόσο μάθαμε πως το Yaiba έχει θέσει μέσα στην ιστορία του franchise, με τον Hayabusa να παραμένει ο χαρακτήρας που γνωρίσαμε.

Στη συνέχεια η κουβέντα προχώρησε στις πηγές έμπνευσης που είχε η εταιρία πριν και κατά την δημιουργία του Yaiba. Βλέπετε, η διαφορά από τα υπόλοιπα παιχνίδι είναι το λιγότερο τεράστια, και σίγουρα κάτι τους επηρέασε σε αυτήν τους την απόφαση. Όπως με ενημέρωσαν, το YAIBA είναι βαριά εμπνευσμένο από το comic στυλ της γραφικής νουβέλας Walking Dead, αλλά και από την ομώνυμη σειρά γενικότερα. Επίσης, ο ρόλος του Keiji στο Dead Rising σίγουρα τον έκανε να.. αγαπήσει τα zombies, γεγονός που ενίσχυσε την επιλογή τους. Πέρα από αυτό, η ομάδα ανάπτυξης ήθελε να δώσει έναν βασικό χαρακτήρα που θα ταιριάζει περισσότερο στο δυτικό κοινό, έναν Ninja διαφορετικό από αυτά που μας είχε προσφέρει η σειρά. Και αυτός βρέθηκε στο πρόσωπο του YAIBA, ένας cyborg ninja που διψάει για εκδίκηση (ναι, αυτό ακούγεται Αμερικάνικο!).

Έπειτα, κάναμε στροφή στα διάφορα άλλα στοιχεία του παιχνιδιού, με την ερώτησή μας (στο δωμάτιο βρέθηκα εγώ μαζί με έναν ακόμη δημοσιογράφο) να αφορά την περίπτωση να υπάρχει multiplayer στο νέο παιχνίδι. Σε αυτή τη φάση της ανάπτυξης multiplayer δεν έχει ενσωματωθεί, και δεν αναμένεται να γίνει κάτι τέτοιο. Έτσι, όσοι ελπίζατε να σκοτώνατε ζόμπια μαζί με έναν φίλο, τότε μάλλον θα σας απογοητεύσουμε.

Τέλος, και για να κλείσουμε αυτή τη σύντομη συνέντευξη (η οποία περιλάμβανε μερικά ακόμη στοιχεία, τα οποία είναι πρακτικά αδύνατο να τα ακούσω από την ηχογράφηση που έκανα εξαιτίας του θορύβου που υπήρχε στην gamescom), ρωτήσαμε για την γνώμη τους σχετικά με τις next-gen κονσόλες. Δυστυχώς δεν καταφέραμε να τσιμπήσουμε κάτι “πικάντικο”, αφού και οι δύο είχαν αρκετά επιφανειακή επαφή με αυτές, διαβεβαιώνοντάς μας παράλληλα πως πρόκειται για εξαιρετικά τεχνολογικά επιτεύγματα και σαφώς μεγάλο βήμα μπροστά από τα PS3 και 360. Όσον αφορά την μεταφορά του παιχνιδιού στα PS4 και Xbox One; Δεν έχουν κάτι να ανακοινώσουν κάτι, με το ενδεχόμενο να βρίσκεται στο πίσω μέρος του μυαλού τους. Φυσικά, αν δουν πως το παιχνίδι θα ωφεληθεί από την επιπλέον ιπποδύναμη, θα το δούμε και σε next-gen εκδοχή, αφήνοντας παράλληλα ανοιχτό το ενδεχόμενο μιας έκδοσης για Wii U. 

Ας ελπίσουμε πως το Yaiba θα καταλήξει ανώτερο από το Ninja Gaiden 3, το οποίο άφησε απογοητευμένους χιλιάδες φανατικούς της σειράς. 2014 λοιπόν, save the date!

Νίκος Μπούγας

Γεια σας! Ονομάζομαι Νίκος Μπούγας, γνωστός εδώ μέσα σαν Scof. Είμαι ο εμπνευστής και δημιουργός του XGamers και γενικά αυτός που βάζει την τάξη στα ρεμάλια που θέλουν να αποκαλούνται συντάκτες.. Στον ελεύθερό μου χρόνο πίνω τζιν τονικ.