Το Destiny, το hype, οι απόψεις και οι αριθμοί

Αρχικά ας δούμε τα στατιστικά της betaς:

General beta stats:

  • 4,638,937 unique players
  • 853,235 maximum concurrent players
  • 6,500,000 Guardians created
  • 966,163 players used the companion app
  • 88,384,720 games played
  • 182,555,165 orbs of light generated
  • 20 percent of player time was spent in the Tower hub world

Story, Strike, and Exploration mission stats:

  • 3,704,508,840 kills
  • 164,413,177 deaths
  • 57,871,777 activities played
  • 97 percent of activities completed
  • 12,292,159 public events joined
  • 97 percent of public events completed
  • 61,919,895 Guardians revived
  • 22.53 community kill/death ratio

The Crucible competitive multiplayer stats:

  • 30,512,943 activities played
  • 350,001,062 kills
  • 123,650,016 zones captured
  • 167,380,061 primary weapon kills
  • 54,675,685 special weapon kills
  • 14,813,794 heavy weapon kills
  • 544,847 vehicle splatters
  • 1,010,401 people participated in Iron Banner events

Flipping τεράστια, ε; Ναι, μιλάμε σίγουρα για ένα μεγάλο τίτλο. Τόσο μεγάλο που κόστισε 500 μύρια και για να βγάλει η Bungie τα σπασμένα πρέπει να πουλήσει 8.500.000 κόπιες.

Με ένα mmo. Γιατί όσο κι αν πάμε να το δούμε αλλιώς, οι αριθμοί το λέμε. Είναι massive, είναι προφανώς multiplayer και εξ ορισμού είναι και online. Έχει levels, classes, bosses, clans, parties, quests, pvp, pve.

Όσο και να προσπαθούμε να το δούμε αλλιώς, αυτό είναι. Και επειδή είναι Bungie, και αυτή κουβαλάει ένα Halo στην πλάτη, θέλουμε να είναι καλό. Γιατί ακόμα και τα μεγαλύτερα PS2/3/4 Fanboys κάπου μέσα τους ξέρουν πως ο Chief είναι εμβληματική φιγούρα στο gaming εδώ και μια δεκαετία -τουλάχιστον.

Το Destiny λοιπόν λαμβάνει ανάμεικτα σχόλια. Οι fans το εκθειάζουν, ο ειδικός τύπος λέει πως δεν ανταποκρίνεται στο hype. Και μάλλον το δεύτερο είναι πιο πιθανό σενάριο. Δύο (περίπου, χοντρικά) χρόνια τώρα ακούμε για το Destiny και πόσο τζαμάουα είναι και βλέπουμε demos, tech demos, trailers, teasers, gameplay, pre-rendered videos, on rail videos, τα πάντα. Και η beta ήταν τα πρώτα 8 levels ενός μέτριου mmo χωρίς διαφοροποίηση μεταξύ των classes και κυρίως χωρίς σοβαρά και ενδιαφέροντα mechanics στα bosses. Τα bosses που τόσο καιρό βλέπουμε και ακούμε πως θα είναι κτήνη. Είναι, στο hp bar. Αλλά η παλιά καλή τακτική “τρέχω γύρω γύρω και πυροβολώ όποτε βρίσκω χώρο” λειτουργεί άψογα. Και αυτό δεν είναι next gen uber gaming.

Ίσως η beta ήταν απλό stress test, ίσως να έγινε με λειψούς μηχανισμούς ή τα bosses να ήταν επίτηδες απλά και βαρετά. Αλλά το παιχνίδι έχει μάλλον ήδη φύγει για εκτύπωση και τα ράφια, μόνο μη δούμε day1 patches και free extra content…

Πάνος Αλεξόπουλος

Παίζω, γράφω, κριτικάρω και σχεδιάζω παιχνίδια. H συλλογή μου μια μέρα δε θα χωράει σε μουσείο.