Εντυπώσεις από την Beta του The Division

Το Division ανακοινώθηκε στην Ε3 2013 και από τότε γράφτηκαν πολλά για αυτό και έγιναν πολλές υποθέσεις. Φάνηκε αρκετά φιλόδοξο από την πρώτη στιγμή καθώς στόχος ήταν να συνδυάσει στοιχεία από διάφορα είδη παιχνιδιών, πράγμα που ενώ προσπάθησαν αρκετοί, λίγοι τελικά κατάφεραν με επιτυχία. Είναι γνωστό πως υπήρξαν δυσκολίες κατά την ανάπτυξη του τίτλου, ενώ κάποιες δυνατότητες που είχαν παρουσιαστεί στο παρελθόν, πλέον τις έχουν αφαιρέσει.  Προσωπικά, αν και μου άρεσε αυτό που είχα δει τον πρώτο καιρό, προσπάθησα να αποφύγω τους ενθουσιασμούς καθώς μου φάνηκε πολύ καλό για να είναι αληθινό. Σκοπός του παρόντος άρθρου είναι να μοιραστώ με τον αναγνώστη όσο καλύτερα μπορώ, την εμπειρία που είχα εγώ με την  Beta του παιχνιδιού. Δεν θα επεκταθώ σε λεπτομέρειες και δεν θα εξηγήσω τους διάφορους μηχανισμούς τους παιχνιδιού καθώς δεν πρόκειται για review. Οι εικόνες και τα βίντεο που ακολουθούν είναι καταγεγραμμένα από εμένα καθώς έπαιζα.

Ενδιαφέρον για συμμετοχή στην beta βρήκα όταν μου ήρθε η ιδέα να καλέσω τον καλό μου φίλο “Pigatsu” στο σπίτι με την κονσόλα του, ώστε να παίξουμε παρέα από το ίδιο δωμάτιο, ο καθένας στην κονσόλα του. Η συνεδρία λοιπόν ξεκίνησε αργά το απόγευμα και τελείωσε νωρίς τα ξημερώματα, με ένα μοναδικό διάλειμμα για φαγητό και ο μοναδικός λόγος που σταματήσαμε ήταν επειδή το πρωί είχα μάθημα….ναι το παιχνίδι είναι τόσο καλό, είναι υπερβολικά καλό όταν υπάρχει παρέα!

Όπου γάμος και χαρά….

Ο διαχωρισμός που γίνεται στον χάρτη, με το solo ή party private κομμάτι και το PvP Zone λειτουργεί άψογα! Ο παίκτης έχει την επιλογή να κάνει μόνος του, ή με παρέα που ο ίδιος έχει επιλέξει, αποστολές χωρίς να φοβάται αν κάποιος άλλος παίκτης θα του επιτεθεί για να του κλέψει τα πράγματα. Αν λοιπόν δεν θέλει να συναντήσει ξένους τότε μένει στο κομμάτι του χάρτη που προορίζεται για μοναχικούς παίκτες και απολαμβάνει τις αποστολές με την ησυχία του. Φυσικά αυτό το κομμάτι του χάρτη έχει ένα αρνητικό, το οποίο δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το όχι τόσο καλό loot. Αν δηλαδή ο παίκτης θέλει να σηκώσει πράγματα μεγαλύτερης αξίας τότε θα πρέπει να πάει στο PvP Zone, ή όπως το λέει στο παιχνίδι Dark Zone.
Εκεί είναι που το παιχνίδι βγάζει όλη του την μαγεία!

Ο μηχανισμός κάλυψης λειτουργεί άψογα!

Οι εντυπώσεις από το private κομμάτι του χάρτη είναι αρκετά καλές. Στην κλειστή beta υπήρχε μία βασική αποστολή και γύρω στις 10 δευτερεύουσες ενώ στην ανοιχτή beta πρόσθεσαν μία ακόμα βασική αποστολή. Είναι σημαντικό να αναφερθεί πως δίνεται στον παίκτη η δυνατότητα να επαναλαμβάνει τις αποστολές ακόμα και αν έχει περάσει κατά πολύ τα level της αποστολής. Υπάρχει επιλογή για Hard επίπεδο δυσκολίας και φέρνει τα level των NPC στα επίπεδα του παίκτη. Επίσης φέρνει και το loot στα επίπεδα του παίκτη.
Η τελική έκδοση, έχουν αναφέρει οι κατασκευαστές πως θα περιέχει πάνω από 10 βασικές αποστολές κατά την κυκλοφορία ενώ αργότερα θα προστεθούν και άλλες.
Στο παρακάτω βίντεο βλέπετε την εμπλοκή μας με μια μικρή ομάδα από Cleaners (περισσότερα για αυτούς στο review του παιχνιδιού). Ο συμπαθητικός τύπος με το φλογοβόλο ήταν ένα από τα διάφορα mini boss που μπορεί κανείς να συναντήσει.

 

Το πραγματικά ενδιαφέρον κομμάτι του παιχνιδιού όμως είναι στο Dark Zone όπου συναντά κανείς παίκτες, δυνατά NPC και γενικότερα χάος.
Επιλέγεις αν θα χτυπήσεις παίκτες ή αν θα τους αφήσεις να περάσουν. Πάντα όμως υπάρχει η πιθανότητα να σε χτυπήσουν αυτοί, ή να σε ακολουθήσουν στα κρυφά μέχρι να βρουν την κατάλληλη ευκαιρία. Ποτέ δεν είσαι ασφαλής στο Dark Zone, πόσο μάλλον όταν έχεις σηκώσει πράγματα και έχει εμφανιστεί ο κίτρινος σάκος κάτω από την τσάντα στην πλάτη.
Όποτε βλέπαμε άτομο μόνο του με αυτόν τον σάκο, ανοίγαμε πυρ και ας τραβούσαμε πάνω μας τα βλέμματα! Αυτή η μικρή πιθανότητα, να κρύβεται κάτι σπάνιο και δυνατό μέσα στον σάκο του άλλου παίκτη αρκεί για να νιώσεις φαγούρα στο δάχτυλο και εν τέλη να τραβήξεις την σκανδάλη.
Στο παρακάτω φαίνεται η ευκαιρία που αρπάζουμε με τον Pigatsu, για να κλέψουμε τα πράγματα άλλων παικτών ενώ προσπαθούν να τα εξάγουν. Η ένταση ήταν στα ύψη και η χαρά που νιώθεις όταν τα καταφέρνεις είναι απερίγραπτη.

 

Δεν ήμασταν φυσικά πάντα οι καλύτεροι σε μια μάχη. Πολλές φορές πεθάναμε και αρκετές τρέξαμε σαν τους λαγούς για να ξεφύγουμε. Μετά από κάθε θάνατο όμως, φτιάχναμε ένα σχέδιο και πηγαίναμε ξανά προς το σημείο που είχαμε συναντήσει τελευταία φορά τους εχθρούς. Το PvP έχει αρκετή ένταση και όπως σε κάθε σωστό MMO έτσι και εδώ, χάνεις εμπειρία και χρήματα από τον χαρακτήρα μετά από κάθε θάνατο ή τα κερδίζεις μετά από νίκη. Αυτό σε κάνει να σκεφτείς καλά το αν αξίζει να πολεμήσεις ή αν πρέπει να τρέξεις μακριά.

Αφού λοιπόν είδατε τα παραπάνω βίντεο μπορεί να αναρωτηθήκατε γιατί χρειάζονται τόσες πολλές σφαίρες για να πεθάνει κάποιος. Θα πρέπει να γίνει ξεκάθαρο σε κάθε ενδιαφερόμενο πως πρόκειται για MMO shooter και όχι απλά για ένα shooter όπως είναι τα CoD. Αυτό σημαίνει πως η ζημιά που κάνεις ή δέχεσαι είναι αποτέλεσμα πράξεων στις οποίες συμμετέχουν τα επιθετικά και αμυντικά στατιστικά των παικτών. Δεν κάνουν για παράδειγμα, όλα τα Μ4 την ίδια ζημιά σε όλους τους παίκτες.

Πες μου πότε ρίχνω….

Πρόκειται για ένα πολλά υποσχόμενο παιχνίδι, με τρομερή προσοχή σε λεπτομέρειες  το οποίο προσωπικά ανυπομονώ να ξανά παίξω. Αν έχετε την δυνατότητα να παίξετε με φίλους σας στον ίδιο χώρο τότε κάντε το, καθώς η εμπειρία γίνεται πολύ καλύτερη έτσι.

StratosGk

Έμαθε να μετράει παίζοντας Crash Bandicoot και ερωτεύτηκε σε μικρή ηλικία το μαγευτικό Metal Gear Solid. Φήμες τον θέλουν να επισκέπτεται καθημερινά το /r/NeverBeGameOver/ ελπίζοντας για Chapter 3.