Ghost Recon Breakpoint – εντυπώσεις από τη BETA

Τις προηγούμενες μέρες είχαμε την τύχη να μπούμε στην closed beta του επερχόμενου Ghost Recon Breakpoint, και οι εντυπώσεις μας είναι σίγουρα θετικές!

Ο τίτλος μοιάζει να είναι σε επίπεδα launch, με ελάχιστα μικροπροβλήματα που ίσως περνούσαν και απαρατήρητα… αν δεν ψάχναμε ψύλλους στα άχυρα. Πραγματάκια τύπου “λείπει ένα μοντέλο όπλου από τον τάδε χωρικό” είναι σίγουρα κατανοητά, και δεν πρέπει να μας ανησυχούν.

Τo gameplay του τίτλου θυμίζει αρκετά Wildlands, εννοείται, αλλά με μια πιο open world αίσθηση. Μπορούμε να εξερευνούμε και να αναβαθμίζουμε τον εξοπλισμό μας ασταμάτητα. Αλλά το βασικότερο, και ίσως πιο ενδιαφέρον κομμάτι, είναι πως οι χαρακτήρες μιλάνε με σημεία αναφοράς πάνω στο νησί. Τι θα πει αυτό; Το Breakpoint φτιάχτηκε έτσι ώστε να μην υπάρχουν quest markers πάνω στο χάρτη! Ναι, μπορούμε να τα ενεργοποιήσουμε για ευκολία αλλά δεν προτείνεται. Δίνεται, έτσι, μια δόση νοσταλγίας και αναζήτησης που στους παλιούς θα θυμίσει μέχρι και Morrowind.

Η ιστορία, χωρίς να κάνουμε κάποια ξεκάθαρη αναφορά, θυμίζει Far Cry, αλλά σε αρκετά πιο στιβαρά θεμέλια.

Εν συνεχεία, τα γραφικά είναι καλοδουλεμένα και έχει δοθεί έμφαση στην πλαστικότητα και τη φυσικότητά τους, αλλά μένει να δούμε αν θα μείνουν έτσι και μετά το launch. Ubisoft είσαι αφού…

Γενικά, η Beta μας άφησε μια μια γλυκιά επίγευση. Δεν φάνηκε σαν τίτλος που θα καθηλώσει, αλλά σίγουρα θα προσφέρει αρκετή διασκέδαση είτε σε single είτε σε multiplayer. Περιμένουμε…

Πάνος Αλεξόπουλος

Παίζω, γράφω, κριτικάρω και σχεδιάζω παιχνίδια. H συλλογή μου μια μέρα δε θα χωράει σε μουσείο.